Samurai x El Nino - Lumea Mea de Scrum (Versuri)


Samurai x El Nino - Lumea Mea de Scrum (Versuri)
Samurai x El Nino - Lumea Mea de Scrum (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Samurai x El Nino - Rapocalipsa I (Album 2023)

Strofa 1 (Samurai):
Cică să caut altceva, că a murit hip-hop-ul,
Atunci pentru ce, p**a mea, mă tot trezesc la patru?
Pe stradă-s singur, e abia cinci, nu s-a trezit nici timp,
Găsesc în buzunar un plic, verific să fiu sigur,
Că-s încă viu, mă duc la studio să scriu,
E șase abia, îmi torn o gură de rom în cafea
Mă jur pe viața mea că am făcut tot din pasiune
Conștient că timpul nostru-i limitat aici pe lume
Fascinat de rațiune, poezie, artă,
De o lume în care oamenii se înțeleg, nu se ceartă,
Motivat de o familie îngrijorată,
Am înțeles că asta-i dragostea adevărată
Când alții vreau doar să te ardă și tu le zici, frați,
Fă bine și întoarce-te acasă, un plan să îți faci
„Ți-am zis să taci și să te gândești”, așa îmi zicea tata
Rămâne regulat de pază când cutreier strada
Știi că sunt gata, acum e timpul să primesc ce merit
De când fac asta sunt maestru în conservarea puterii
Mă rătăcesc, dar nu mă pierd, n-ai de ce să te sperii
Apreciez că ai rămas și tu loial durerii
Singura care către cer continui să speri
Ce dacă azi e greu, ce dacă ieri a fost la fel?
Ce dacă gândurile apasă, gândurile pleacă?
Gândurile sunt doar idei, ele nu pot să-ți facă rău
Decât dacă n-au ajutorul tău,
Așa că lasă-le să treacă și-o să fii din nou
Ăla pe care îl știi de-o viață, prietenul tău,
E timpul s-o iei de la capăt și să râzi din nou
Banii, strada, droguri, jocuri de noroc,
Familia, arta o să rămână pe primul loc,
Dar mulți dintre ai mei au nevoie de un antidot
Ceva să-i scoată din ruletă, că se pierd de tot.

Refren (Samurai):
E ora zece acum, văd oamenii pe drum
Cum se grăbesc să ajungă.
Eu vreau să mai rămân în lumea mea de scrum
Măcar încă o secundă.
Am încercat să sun, să spun că n-o să ajung
Că sunt departe încă,
Dar tu n-ai răspuns, așa că-mi văd de drum
Și ne vedem noi după.

E ora zece acum, văd oamenii pe drum
Cum se grăbesc să ajungă.
Eu vreau să mai rămân în lumea mea de scrum
Măcar încă o secundă.
Am încercat să sun, să spun că n-o să ajung
Că sunt departe încă,
Dar tu n-ai răspuns, așa că-mi văd de drum
Și ne vedem noi după.


Strofa 2 (El Nino):
Ies din casă, doișpe noaptea, străzile-s pustii,
Am încercat să adorm devreme, dar îmi stă capul la hârtii,
Trag mașina, întru în parcare, scriu ceva, mi-aprind țigara
Mi se desfundă capul în timp ce mi se desfundă nara,
Sunt făcut să trăiesc vara, noaptea cred că mă iubește
Vagaboantele la fel, puteam lejer să devin pește
Dar vezi tu, vreau să mă bucur de cap,
De cine sunt și cine doarme noaptea lângă mine-n pat
Cât am umblat pe străzi, nici măcar nu ai tu habar
N-am ratat prea mult ocazii când am fost chemat la bar
Până la răsărit am golit mii de pahare,
M-am făcut de fericire, m-am făcut de supărare
Am văzut cum se vindeau la băutură niște târfe
Și ce auzeam, când începeau să răsufle
Mulți din ăia pe care îi credeam frații mei
I-am văzut cu ăia mai mari decât talentul la femei.

Refren (Samurai):
E ora zece acum, văd oamenii pe drum
Cum se grăbesc să ajungă.
Eu vreau să mai rămân în lumea mea de scrum
Măcar încă o secundă.
Am încercat să sun, să spun că n-o să ajung
Că sunt departe încă,
Dar tu n-ai răspuns, așa că-mi văd de drum
Și ne vedem noi după.

E ora zece acum, văd oamenii pe drum
Cum se grăbesc să ajungă.
Eu vreau să mai rămân în lumea mea de scrum
Măcar încă o secundă.
Am încercat să sun, să spun că n-o să ajung
Că sunt departe încă,
Dar tu n-ai răspuns, așa că-mi văd de drum
Și ne vedem noi după.

Trimiteți un comentariu