Matteo x Keed x Jean Gavril - Cand Ne Vom Revedea (Versuri)


Matteo x Keed x Jean Gavril - Cand Ne Vom Revedea (Versuri)
Matteo x Keed x Jean Gavril - Cand Ne Vom Revedea (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Matteo x Keed x Jean Gavril - Cand Ne Vom Revedea (Live Session)

Intro (Jean Gavril):
Cand ne vom revedea, va fi cum era
Mi-a fost atata de dor de voi

Strofa 1 (Matteo):
Yo, Shao! Hey Yaw ce mai faci a trecut ceva
De cand nu ti-am mai intalnit privirea
De cand tu aduceai seminte si eu veneam cu berea
Si visam la azi si doar aia ne era averea
Am o fata acum, e frumoasa foc
Are ochii verzi, sper sa aiba si noroc
Primul cuvant, ce crezi? L-a zis pe tata
Nu stiam ca suna asa frumos, pana l-a zis fata
Ai loc la masa si ceva in pahar
De cand te stiu stau dupa tine, chiar
Am incercat sa dau de tine, n-ai raspuns la apel
Poate n-ai semnal acolo in cer

Refren (Jean Gavril):
Cand ne vom revedea, va fi cum era
Mi-a fost atata de dor de voi
Si toti la masa vom sta, sa ne gandim cum era
Timpul sa nu aiba timp de noi

Strofa 2 (Keed):
Cand o sa ne revedem o sa sara-n aer sala
O sa ne petrecem ca vikingii in valhala
1 cuba 2 cuba 3 cuba, Yalla!
La fiecare cuba 'nco cuba si jamaicana
Si o sa radem tare rau, o sa ne faca reclamatia
Da nu ne oprim, maxim mutam locatia
Cele mai bune glume sunt cele mai proaste
Si nu exista mai proastre ca ale noastre
Nici un nor deasupra capului, doar 1 alb
Unde o sa dam mare concert cu biggie si cu pac
Da pan' atunci o sa iti tinem numele sus
Ca Satra e familie, de la rasarit pana la apus
Unchiu'

Refren (Jean Gavril):
Cand ne vom revedea, va fi cum era
Mi-a fost atata de dor de voi
Si toti la masa vom sta, sa ne gandim cum era
Timpul sa nu aiba timp de noi

Trimiteți un comentariu