Mario Fresh x RENVTØ - ROGNT (ft. Marko Glass) - (Versuri)


Mario Fresh x RENVTØ - ROGNT (ft. Marko Glass) - (Versuri)
Mario Fresh x RENVTØ - ROGNT (ft. Marko Glass) - (Piesa Oficiala) - (Visualizer)

Sahau
Sahau
Kucheza for me
Brake yo bunda down
Ya don’t know ya don’t
Scream it loud
Ya don’t know ya don’t know
Break yo bunda down

Baby pull it over
Come my side

Dezbraca-te baby make my night
Fato ai un sensual delight
Wakiti bamba you decide

A-A-A-A-A-Arogant te misti
Cand vorbesti ma frigi
Cu orice privire, cu orice mișcare
Ma faci sa-mi pierd mințile n-am scapare

Seara in downtown
Aroganta Wow
Arunci o privire
Ma-nec cu ce beau
Vrei sa pleci iubire
Atunci nu mai stau
Vad doar cum te miști
Prea aroganta te vreau

Aserejé
Eha, o iei
In gura dupa tine si-o plimbi pe unde vrei
Zambeste in oglinda tine te de umerii mei
Asta-i momentu tau dar trebuie s-o facem my way

Baby pull it over, pull it over like the
I just wanna see you break it down break it
Girl you really wanna come around comma
I know that you liking what you found

Baby pull it over
Come my side

Dezbraca-te baby make my night
Fato ai un sensual delight
Wakiti bamba you decide

A-A-A-A-A-Arogant te misti
Cand vorbesti ma frigi
Cu orice privire, cu orice mișcare
Ma faci sa-mi pierd mintile n-am scapare

A-A-A-A-A-Arogant te misti
Cand vorbesti ma frigi
Cu orice privire, cu orice mișcare
Ma faci sa-mi pierd mintile n-am scapare

A-A-A-A-A...

Trimiteți un comentariu