IRIS x Nelu Dumitrescu - Soarele si luna (Versuri)


IRIS x Nelu Dumitrescu - Soarele si luna (Versuri)
IRIS x Nelu Dumitrescu - Soarele si luna (Lyric Video)

Ai apărut în noapte
Când credeam că totul e pierdut
M-ai alintat cu șoapte
Fără teamă de necunoscut

Era scris în stele?
Crezi în ele?
Crezi în vise sau destin?

Oare toate-acele
Clipe grele
Mi-au adus un nou început?

Când sunt cu tine, uit de tot, de mine

Refren:
O rază-n viața mea
De lumină și speranță tu ești
Soarele meu, Luna
Cu tine-ncepe dragostea
Luminezi cu inima

Ai focul în privire
Tu ești aerul ce îl respir
Pâmântul îți aparține
Ești apă vie, ești un elixir

Când sunt cu tine, uit de tot, de mine

Refren:
O rază-n viața mea
De lumină și speranță tu ești
Soarele meu, Luna
Cu tine-ncepe dragostea
Luminezi cu inima

Trimiteți un comentariu