Dred - Singur intr-o garsoniera (Versuri)


Dred - Singur intr-o garsoniera (Versuri)
Dred - Singur intr-o garsoniera (Piesa Oficiala)

Refren:
Nu ma misca nimic, is de piatra
Si inima mea nu mai iarta
Fumez sa ma bag iar in transa
Nu pot sa dau a doua sansa

Rapunsul este mereu timpul
Ma vrei, da sa stii, nu sunt tipul
Sunt acolo unde nu-i simplu
Sunt singur...


Strofa 1:
Eu sunt cauza si vina, sentimentul si regretul
Las ce am mai bun, de parca imi scriu testamentul
Iubirea mea e miere si otrava
Ce-mi spui tu n-o sa ma miste, cred ca sunt facut din piatra
Strig dupa ajutor...
Nimeni nu m-aude, nu mai auzit nici tu
Am ramas fara suflet, uite ca nu am mintit
Cand ti-am zis ca pentru tine o sa imi dau si sufletul
Ma-ntrebi cine sunt, iti raspund daca iti pasa
Dar raspunsul nu conteaza - o alta zi, o alta masca
Viitorul ma streseaza
Eu nu am niciun viciu, doar nervii mei fumeaza
Am fost dezamagit cand am vazut ca lumea-i falsa
Cred ca doar peretii astia m-au mai vazut fara masca
Vocile din cap imi tipa de le aud si ecoul
Ce e totul pentru mine de nimeni nu-mi umple golul?

Refren:
Nu ma misca nimic, is de piatra
Si inima mea nu mai iarta
Fumez sa ma bag iar in transa
Nu pot sa dau a doua sansa

Rapunsul este mereu timpul
Ma vrei, da sa stii, nu sunt tipul
Sunt acolo unde nu-i simplu
Sunt singur, da nu ma simt singur


Strofa 2:
Credeam ca te cunosc, te vedeam ca pe-o nevasta
Dar i-am m-am inselat, am stat cu-n strain in casa
Esti cum vreau sa te vad, nu-mi pasa cine te crezi
Iti dau o sansa sa ma ai si-nca 10 sa ma pierzi
Mi-e greu sa ma atasez, sortit in singuratate
Dar nu-ti permit sa ma judeci fiindca imi fac singur soarta
Mi-ai spus c-ai pe altul, a doua zi erai cu altul
A treia zi erai cu altul, pentru mine esti doar o alta
Te rog nu ma provoca ca-mi tin nervii prea intinsi
Ma feresc sa ma razbun constient ca nu rezisti
Cred ca a venit momentul sa imi vad de viata
Ca fericirea mea pentru restul nu conteaza
Las stele cu ochii-n soare cand cerul meu cade
Stau pe intuneric, dar imi fac noptile albe
De te urasti pe jumatate, cred ca-s jumatatea ta
M-am saturat ca toata lumea sa ma vada altcineva
Pare ca sunt in depresie, dar de fapt e realitatea
Pe care lumea o arunca impreuna cu demnitatea
Nu pot simti frica, iubirea sau dorul
Nu am ranit niciodata, doar mi-am spus adevarul
Sunt gata sa dau totul
Am parasit multe inimi fiindca nu mi-am gasit locul
Dar cred ca imi ajunge
Stiu ca iubirea-i un viciu si orice viciu te distruge !

Refren:
Nu ma misca nimic, is de piatra
Si inima mea nu mai iarta
Fumez sa ma bag iar in transa
Nu pot sa dau a doua sansa

Rapunsul este mereu timpul
Ma vrei, da sa stii, nu sunt tipul
Sunt acolo unde nu-i simplu
Sunt singur, da nu ma simt singur

Trimiteți un comentariu