DODUT feat K-RIGA - BEAU DIN BANII MEI (Versuri)


DODUT feat K-RIGA - BEAU DIN BANII MEI (Versuri)
DODUT feat K-RIGA - BEAU DIN BANII MEI (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Beau mult alcool, chiar exagerat as spune
Ăștia îmi zic alcoolist, mi se rupe p**a de lume
Nu beau din banii lor, beau din banii mei munciți
Altii se droghează cu banii de la părinți

Eu beau ca am probleme și nu doar financiare
Am atâtea de zis, ca nu-ți ajung 2 timpane
Dar decât sa vezi ca ma plang, mai bine bag 20 de beri
Ca și azi a fost o zi f**uta, exact ca și ieri

Știu ca mai mult îmi face rau decât sa ma ajute
Dar ficatul striga, dă-mi ca de nu Dumnezeu te f**e
Beau și uit de mine, mi-o dau zilnic foarte grav
Dacă nu beau într-o zi, tremur ca un om bolnav

Voci care urla în jurul meu, ca o sa rămân în p**a goală
Ca de o mai țin mult așa, o sa ma dea soția afara
10 dimineata, bag 6 beri de încălzire
Iar dacă ma activez tare, deseară trec pe tărie
Dacă cumva ma vezi beat și te uiți urat la mine
Îți zic fără sa te ameninț, ca nu o sa te vad prea bine

Ma arde stomacul grav, nu am mâncat de alaltăieri
Da în schimb de atunci, am băgat vreo 100 de beri
Mi-o supt și vreo 3 milioane din portofel
Dai în morții lor, vin altii pentru cheltuieli

Ma destrăbălez urat, sunt dependent, sau nu sunt
Cu asta ma confrunt, doar asta îmi trece prin gând
Nu știu unde sunt, ce caut și unde ma duc
Știu doar ca imediat, vomit tot ceea ce am baut

In viața asta, am băgat atâta bere
Ca de-as avea-o acum pe toată, as îmbata 3 cartiere
Nu regret nimic, decât ca nu ma pot opri
Și ma afund în alcool tot mai mult, în fiecare zii

Morții lor de beri, s au terminat așa rapid
Am băgat 6 intr-o ora și nici nu m-am amețit
Merg sa i-au o lada, ca azi ma voi îmbata
De fericire ca intr-o zi ma voi lăsa

Trimiteți un comentariu