Dinte: "Ma sunau si imi spuneau, ba Dinte nu imi mai pot da castile jos" (@CGR Live EP. 31 cu Tonik) - (PODCAST 2023)


Dinte: "Ma sunau si imi spuneau, ba Dinte nu imi mai pot da castile jos" (@CGR Live EP. 31 cu Tonik) - (PODCAST 2023)

Probabil ca multi dintre voi il stiti pe Dinte, o emblema a cartierului Salajan am putea spune cat si un veteran al muzicii Gangsta Rap.
In acest episod Dinte ne-a povestit de inceputurile lui in muzica si aici vorbim de anii 90, despre viata din cartier, despre primul lui album "Clasic Stradal", dar si de cum l-a schimbat viata de familie.
Un episod cu de toate pentru toti care nu trebuie ratat.

Podcast: Dinte (Episodul 31 @CGR Live)
Data: 24 mai 2023

Podcastul este prezentat de Tonik Obiektiv, gazda fiind studioul "CGR Studio"

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu