ARES & DIANKA - UITA-MA (Versuri)


ARES & DIANKA - UITA-MA (Versuri)
ARES & DIANKA - UITA-MA (Piesa Oficiala) - (Visualizer)

Refren (ARES):
Uită-mă te rog
Ai fost un leac, dar acum ești drog
Ai fost iubirea mea, ție ți-am dat tot
Ai fost norocul meu, dar nu te mai port

Uită-mă te rog
Ai fost un leac, dar acum ești drog
Ai fost iubirea mea, ție ți-am dat tot
Ai fost norocul meu, dar nu te mai port


Strofa 1 (DIANKA):
Cum am ajuns atât de sumbri și goi
Câmpiile cu flori înecate în ploi
Fluturii cu aripi arse nu mai cred în noi
Flacăra iubirii ne-a lăsat cu un război
Prea multe răni pe sufletul care ți-a fost și templu
Am așteptat mai mult sperând că o să fie simplu
Să plec, să șterg din amintiri tot ce îți aparține
Dar dacă reușesc, pierd și din bucăți din mine
Refren (ARES):
Uită-mă te rog
Ai fost un leac, dar acum ești drog
Ai fost iubirea mea, ție ți-am dat tot
Ai fost norocul meu, dar nu te mai port

Uită-mă te rog
Ai fost un leac, dar acum ești drog
Ai fost iubirea mea, ție ți-am dat tot
Ai fost norocul meu, dar nu te mai port


Strofa 2 (ARES):
Au fost momente în care
Credeam că iubirea noastră n-o să moară, ah
M-am lepădat de crezare
Că tot ce se naște-i menit să dispară
Nu am ascultat vocea interioară
M-am lăsat purtat de gânduri care zboară
Și-acum în loc de sunetul de chitară
Tot ce aud e o tristă vioară
Și cântă încet s-aud numai eu
Îmi amintește că nu mai sunt zeu
Că zeița mea a plecat din Olimp
Și Kronos îmi zice că nu mai am timp
Pentru c-am rămas fără tron, fără sceptru
Nu mai am coarnele-nalte ca cerbul
Am inima îmbrăcată în negru
Îți zic adio

Refren (ARES):
Uită-mă te rog
Ai fost un leac, dar acum ești drog
Ai fost iubirea mea, ție ți-am dat tot
Ai fost norocul meu, dar nu te mai port

Uită-mă te rog
Ai fost un leac, dar acum ești drog
Ai fost iubirea mea, ție ți-am dat tot
Ai fost norocul meu, dar nu te mai port

Trimiteți un comentariu