Rashid x JIANU - Radacini (Versuri)


Rashid x JIANU - Radacini (Versuri)
Rashid x JIANU - Radacini (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
JIANU x Rashid - Radacini (Piesa Oficiala)
JIANU - De pus in rama (Album 2023)

Strofa 1 (Rashid):
Eu sunt oltean, nu muntean, zlatan, nu vandam
Pe undeva în Balcani, pe unde, habar n-am,
Sunt român, roman, după rămân roman,
Craiovițar, gioran, cum ne-a murit Selejan,
Eu am frați, nu clan, eu nu sunt șef, sunt ban
Alege un iatagan, dacă nu-i, iată un gan
Am creier de șaman, turban de afgan
Am crescut golan, o să și mor golan,
Un ahul gigant, numai huliman,
Nu fi puritan, scalpul pulisan,
Mâna pe trancan, când ești pe Maidan,
C-ai în față un hitman pe orice fel de bitman
Un ak47, nu un neim16, care e gata – gata să te facă vraiște
Craiova încă naște, dar tu parcă n-ai ști,
Că aici și hoții, și artiștii sunt alb – albaștri.

Refren (Rashid):
Uite, mamă, mamă, mamă,
Leul tău n-are nici-o teamă,
Uite, tată, tată, tată,
Acum toți știu cum mă cheamă.
Uite, mamă, mamă, mamă,
Nici eu n-am băgat de seamă,
Uite, tată, tată, tată,
Rădăcinile mă cheamă.

Strofa 2 (JIANU):
Provin din Jaleș Molto Baltasiu,
Oltean din tată-n fiu, habar n-ai câtă strață știu
Mâna pe spate și un șuriu trepisturiu,
Să lucrez cu el pe viu, învățat timpuriu deliu,
Eu îs de-a lui Vladimirescu, Rădulescu și Magheru,
Romanescu, Tel Bălcescu, frăția, cartierul meu
Acum 300 de ani era acoperit de niște haiduci,
Care furau din saci arbuști, ca să dea la săraci și slugi
Puși să omoare turci, ruși cu topoare, furci,
Sorbit din bocale dulci, popor de popoare fugi
Eu îs nepotul lui Iancu și m-am făcut ca tancul
Să îți iau hau și mau și să îți fut și una în cur
Vezi când dai de dracu, că poate te sapă frate tu
Ai mei nu joacă teatru și poate îți crapă capul
Am tras de mi-a venit acru, uite, tată, uite, mamă,
Sunt ca un nume sacru, bun de pus în ramă.

Refren (Rashid):
Uite, mamă, mamă, mamă,
Leul tău n-are nici-o teamă,
Uite, tată, tată, tată,
Acum toți știu cum mă cheamă.
Uite, mamă, mamă, mamă,
Nici eu n-am băgat de seamă,
Uite, tată, tată, tată,
Rădăcinile mă cheamă.

Uite, mamă, mamă, mamă,
Leul tău n-are nici-o teamă,
Uite, tată, tată, tată,
Acum toți știu cum mă cheamă.
Uite, mamă, mamă, mamă,
Nici eu n-am băgat de seamă,
Uite, tată, tată, tată,
Rădăcinile mă cheamă

Un comentariu:

  1. Ala care a scris versurile astea ori este surd, ori nu pricepe romana, ori este prost.

    RăspundețiȘtergere