Phunk B - TE COMBINI SAU NU (Versuri)


Phunk B - TE COMBINI SAU NU (Versuri)
Phunk B - TE COMBINI SAU NU (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)

Beau o bere lângă bara de bătut covoare
Ziua în amiaza mare, trec țiganii, 'ai la fiare !
Dă și mie o mână de semințe - Ia și tu țigare
Care-i viață cioară? - E mai grea ca burta ta grasane
Știu ce zici să mor io da' tot ies
Mai tare mă distrez când n-am cash
Fut în el de ego, mândria mi-o fac preș
Că golanii n-o să lase să moară un white trash
Mă iubesc
Nu ei, eu pe mine
Și mă cinstesc
Nu eu, ei pe mine
În fine
Vezi? Ciocnesc sticle
Și rimez liber

Bagabonții zâmbesc vineri
Cine știe să combine o să se combine
Până simte c-a ajuns pe plus
Da’ până atunci o să iau de la tine
Și o să lași de la tine
Sau întrebi
Te combini sau nu ?
N-am bani sau am da' nu am prea mulți
Zi mă !
Te combini sau nu?
Oricum dacă punem mână de la mână o să iasă fum
Zi mă !
Te combini sau nu?

Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?
Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?

Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?
Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?
Te combini sau nu ?
Care nu a cotizat cotizează
Am un bancomat lângă casă
Hei hei hei !
Dacă tot te-ai îmbătat.. ce urmează-i să rămâi
Fară bani
Pan' la amiază
Dăi dăi dăi

Dăi pân' se termină
Petrecerea-i ca o frigidă nu se termină
Dacă n-au de gând să bea îi determinăm
Scopu-i să ne-o dăm până ne mirăm

Până ne mirăm de cum dăm-dăm voleu
Văleu !
Bine io sunt și nebun să mor eu
Nu doar eu toți tovarășii mei de sticlă
Care beau până cad și tot se ridică

Cine știe să combine o să se combine
Până simte c-a ajuns pe plus
Da’ până atunci o să iau de la tine
Și o să lași de la tine
Sau întrebi
Te combini sau nu ?
N-am bani sau am da' nu am prea mulți
Zi mă !
Te combini sau nu?
Oricum dacă punem mână de la mână o să iasă fum
Zi mă !
Te combini sau nu?

Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?
Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?

Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?
Te combini la
Flori, flori sau alcool ?
Zi mă !
Te combini sau nu ?
Te combini sau nu ?

Trimiteți un comentariu