Phunk B - PENTRU ANII RAI SI ANII BUNI (cu Faust, Bocaseca, Infinitu') - (Versuri)


Phunk B - PENTRU ANII RAI SI ANII BUNI (cu Faust, Bocaseca, Infinitu') - (Versuri)
Phunk B - PENTRU ANII RAI SI ANII BUNI (cu Faust, Bocaseca, Infinitu') - (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)

Strofa 1 (Phunk B):
Tovarășii se schimbă dar dușmanii nu
Asta după anii răi o vezi în anii buni
Contează ce aud ei nu ce ai tu de spus
Când primești e limitat, când dai nu e de ajuns
Important, de notat, să rămâi pe plus
Nimeni n-a întrebat vreodată dacă am destul
Însă vrea să știe ce am mai făcut
Așa poate treaba mea devine treaba lui
Timpu' face presiuni, mă educ
Răspunsu' se leagă mult mai greu când întrebarea-i bună
Am mai spus câte o rugăciune și o vorbă de duh
Pentru frații de la închisoare capu' sus
Pentru golanii de afară privirea în față
Știu că vă e dor de casă da' acum lasați-o
Ați plecat din țară cu un scop acum urmați-l
Anii buni să vă găsească familia și frații

Strofa 2 (Faust):
În anii buni stăteam cu frați la o bere și o pipă
Neștiind ce înseamnă greu, neștiind nici ce înseamnă frică
Profitam inconștient și sincer de fiece clipă
Că nu știam că anii răi când vin își fac echipă dar...
Greutățile te ajută, te călesc
Te învață să devii mai om, mai sigur de ceea ce ești
Și oricum, de demult cred că-i specific la români
Să nu prea știe cum să prețuiască mai mult anii buni deci...
Cele - rele - să se - spele
Da' nu-mi spăl rufele-n public de nu's în apele mele
Cum nu zic apă de ploaie dacă înot în ape tulburi
Suntem o apă și un pământ, ghidați de aceleași lucruri d'aia
Ridic paharu' pentru anii buni cu zâmbete
Sperând s'apară mai des, nu să plece pe apa sâmbetei
Cu pace-n suflete frații să mi-i văd fericiți
Sănătoși și liniștiți mereu în suflete și minți yo

Strofa 3 (Bocaseca):
Anii buni
Femei frumoase mi-o sug chiar dacă's urât
Anii răi m-au făcut tot ceea ce sunt
Fraieri mă urăsc, gaborii mă urmăresc de mult
Dau la muie nu plec urechea la vorbe spuse în vânt
Am traseu' meu futu-ți biseu' mă-tii
Am băgat calmante după kracku' ce l-am gătit
Și-am ciordit
Prin Spania și pe la Londra
Mereu datorii mi le-am plătit
Și câte am mai pățit
Golanii mei te pun în temă
Anii răi s-aducă anii buni
Producem cremă
Trecem fără frână, fără nici o jenă
N-am frică de sirene, sânge albastru curge în vene
Nu scriem baliverne
Nene
Nu mă inspir din manele
Vere
Anii răi s-au dus, anii buni să vină
Primele sute, proiectul crescut în grădină

Strofa 4 (Infinitu'):
Am frați care mă împing să fiu mai bun și sunt exemple
Unii sunt mai lepre
Sunt responsabil să le fiu reper
O viață fără ai mei nu pot concepe
D'asta trasez linii mari să separ frații de prieteni
Cine dă cu briciu' pentru mine?
Cine începe?
Cine-i lângă mine când vâslesc în amonte prin ape negre?
Am o sete de nepotolit, încredere în...
Cercu' meu de bagabonți de neoprit și SP
Bârfe, încercări, cercuri, vicii, lepre
Trec de tot ce-i toxic, nu repet greșelile curente
Cine îți vrea binele e clar, se vede
Cine îți vrea răul te lucrează ca jegosu' în secret
Îmi iubesc frații necondiționat
Sentimente ce ne fac reali pe acest pământ
Uneori dragostea lucrează în detrimentu' nostru
Aleg să fiu mai bun acum
Exemplu pentru viitor
One love ya

Trimiteți un comentariu