Phunk B - MARFA DE PRET (cu Brugner, Norzeatic, DJ Undoo) - (Versuri)


Phunk B - MARFA DE PRET (cu Brugner, Norzeatic, DJ Undoo) - (Versuri)
Phunk B - MARFA DE PRET (cu Brugner, Norzeatic, DJ Undoo) - (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)

Strofa 1 (Phunk B):
Direct de la Gara de Nord cu Spectru
Phunk ! Capitanu' !
Tomis 3 - Tomis nord - Sălăjan
Țin cuvântu' sus
Am zis cuvantu' sus țin
Pentru...
Pentru bagbonții care mă susțin
Am dat - am dat pentru băieți
Mai dau și pentru fetele care îl iubesc pe bagabont
Și-o ard... ca atare
Ghidușii, șmecherii, vocabularu' meu care
Dă peste cap oagării, fraierii
La mai mare
Pentru Producții Criminale
Și pentru STR
Sișule !
Să-ți trăiască viața mânca-țe-aș dăm Rap independent
Am venit
Să comit
Un delikt
După cum bine vedeți
Sunt marfă de preț

Strofa 2 (Brugner, Norzeatic):
22 e anu’ și am revеnit rapid
Marfă de preț mai popular decât COVID
Brugnеr, Norzeatic din nou pe felie
Pace pentru toti delicvenții rași la chelie !
Lirica în tandem, e tanda pe manda
Pe bandă trufanda pân’ la lo’ comanda
O ardem cu un teanc de dume, beat-uri, sample
Marfă de preț că-i Brigada D cu Phunk B

Strofa 3 (Phunk B):
22 e anul și revin glorios
Zic "Pace în cartiere!" și vă spun vaya con Dios
Că io sunt
Tata lor
Știu c-o să fie neascultători de comori rași la chelie
Am o mie de motive
Să fac ce fac deja așa că mai bine întreabă
Sokeres?
Ma beșau
Solo, fară număr din Constanța
Îi tare shau
Coaie și când joacă table pare șah
Bine așa !
Fut în rasa lor de comerț
Vin cu forța deja vedeți la ce croiesc
Fară terți
Independenți
Fierți pe delikt
După cum bine vedeți
Marfă de preț

Trimiteți un comentariu