Phunk B - FRAIERU' A CIUPIT (Versuri)


Phunk B - FRAIERU' A CIUPIT (Versuri)
Phunk B - FRAIERU' A CIUPIT (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)

Intro:
Bag, bag, bag până mor
Dă-te-n p**a mea, uh, yeah


Strofa 1:
Dă-te-n p**a mea te fac din vorbe
Vezi că e presată, să vezi ce te rupe
Vrăjeala mea, talentu' meu pentru câteva sute
Muzical vorbind marfa mea e chiar super
Doze gratis aha, am dat sute
Și-am făcut sute de milioane din Hip Hop
Suntem mai mulți care mută munți pentru rap, însa uite
Care cum ciupește, sperând să nu se uite
Pe unii îi prinzi, pe unii îi prinzi
Prima oară la ciupit, după la mâna întinsă
Udă foaia de la Kent, dezlipește-o pentru o foiță
Nu e o situație, e o condiție
Zi să moară viața ta că nu ți-a dat
La cap și gura ți s-a cam uscat, ha ha
Și ți-e poftă de ceva da’ ai uitat la ce te gândeai
Ah da

Refren:
Fraieru' a ciupit, din gram
Di-di di-di din gram
Fraieru' zicea că face bani bă
Fraieru’ a ciupit, din gram
Di-di di-di din gram
Fraieru' zicea că face bani bă
Fraieru' a ciupit, din gram
Di-di di-di din gram
Din gram, di-di-di-di din gram, gram
Di-din gram, di-di di-di din gram
Ba pa da pa da pa da

Strofa 2:
Fraieru' a ciupit Nu mă supăr dacă n-a ciupit mult Doare în p**ă ș'o am ciupit refrenu' lu' Snoop (Snoop Dogg) Piș pe principii, n-ai învățat până acum? Mereu tre' mai mult, că lumea vrea mereu mai mult Și dacă te-ai gândi la câți bani ai stins Și ai aprins, și ai stins, și ai aprins, și ai stins Cred că ai fii chiar trist, ca artist chiar mori Z’dai banii de mâncare pe tutun și foi Foaie verde, arsă, de chiștoc Latru ca Snoop Doggy Dogg după al doilea bong Bag în mine ca un dobitoc, mănânc tot Și leșin în dormitor ca un domnitor A dorit-o că-i doritor Și înfloritor, pe coridor A ferit-o și învelit-o Aprinde-o bă referitor La ce vorbeam de venitu’ Mai repede cu venitu' meu Cuvenit să nu devin aneu Am zis bă
Refren:
Fraieru’ a ciupit, din gram
Di-di di-di din gram
Fraieru' zicea că face bani bă
Fraieru' a ciupit, din gram
Di-di di-di din gram
Fraieru' zicea că face bani bă
Fraieru’ a ciupit, din gram
Di-di di-di din gram
Din gram, di-di-di-di din gram, gram
Di-din gram, di-di di-di din gram
Ba pa da pa da pa da
Fraieru' a ciupit

Outro:
Fraieru' a ciupit
Fraieru' a ciupit
Di-di di-di din gram
Fraieru' a ciupit
Di-di di-di din gram
Di-di di-di din gram
Di-di di-di din gram
Ba pa da pa da pa da
Fraieru' a ciupit

Trimiteți un comentariu