NANE - SMR (feat. Mobtrap) - (Versuri)


NANE - SMR (feat. Mobtrap) - (Versuri)
NANE - SMR (feat. Mobtrap) - (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Intro (NANE & Mobtrap):
FBD, 225200, știi cum zic coaie
Hoodcheck, hoodrich, hoodkings

Refren (NANE):
Să mor am pus mâna pe cheie
Mi se rupe p**a dacă mă iubești
Să mor, dacă faci ceva nu mai vorbești
Să mor eu mă plictisești, scuză-mă
Să mor am pus mâna pe cheie
Mi se rupe p**a dacă mă iubești
Să mor, dacă faci ceva nu mai vorbești
Să mor eu mă plictisești, scuză-mă

Strofa 1 (Mobtrap):
Sunt renume la fapt
Trippy și când merg la fapte
Două sticle am la mine
Cred ca le bem până mâine
Ascult NANE, mort blană
Double cup, nu din cană
Vrei beef, faci pană
Îți fac ditai buzunaru'
Tu nu ai pus trapu sub cap
Sunt numit deja-n trap
Și oricine se f**e cu frații mei, îl pun la cap
Setat c-o facem noi, te pui pе hustle, tre' să vrei
Producător dе cash, dă barbutu' jos de vrei
Eu mă piș pe un snitch, 1, 2
Tot Zorilor pe tine dacă e de război
Să vină un frate acas' din noroi
M**e spre DIICOT-u' ca vin din noroi
M**e toți spre gardă, m-au ținut legat
NANE toarnă-mi lean, zi cuvinte legat
Și o p**dă-mi face o m**e, da n-o simt că sunt mort de fapt (Mort de fapt)

Refren (NANE):
Să mor am pus mâna pe cheie
Mi se rupe p**a dacă mă iubești
Să mor, dacă faci ceva nu mai vorbești
Să mor eu mă plictisești, scuză-mă
Să mor am pus mâna pe cheie
Mi se rupe p**a dacă mă iubești
Să mor, dacă faci ceva nu mai vorbești
Să mor eu mă plictisești, scuză-mă

Strofa 2 (NANE):
Ayy, pe mine blugii Haculla, mi se rupe p**a de-un fraier
Tre' să produc banii mereu coaie, ies afară la aer
Ca și ieri, ca și mâine fratelo, toată ziua i-o dăm cu bass
Sper la o vilă-n Calabas, asta ia uite iar cât am tras
Rupe nara, n-are haz
Paie mari, mare gaz
Nu țin minte cum e treaz
Aștept doar să scap de caz
Cum mă știi cu telefonu', dai așa p**do
Joacă-te singur un pic, toarnă fă tristo
Vreau să fiu vegan, da-mi place p**da prea mult

Refren (NANE):
Să mor am pus mâna pe cheie
Mi se rupe p**a dacă mă iubești
Să mor, dacă faci ceva nu mai vorbești
Să mor eu mă plictisești, scuză-mă
Să mor am pus mâna pe cheie
Mi se rupe p**a dacă mă iubești
Să mor, dacă faci ceva nu mai vorbești
Să mor eu mă plictisești, scuză-mă

Outro (NANE):
PRNY, bagă beatu', ayy!
Hahahaha
[?]
Lino nu vrea smoke cu noi
Nu
Hahahaha

Trimiteți un comentariu