NANE - OBSEDAT CA CENTRAL CEE (Versuri)


NANE - OBSEDAT CA CENTRAL CEE (Versuri)
NANE - OBSEDAT CA CENTRAL CEE (Animated Video) - (4K Ultra HD)

Intro:
I've been looking for something that will give me peace of mind
Am I insecure? I pretend that it's good when it's not

Strofa 1:
Viața-i scurtă, baby, trece ca un fulger
Încă o viață să te am, nu mi-ar ajunge
D-asta o să las aici din mine o parte
Ca să ține pentru eternitate
Obsedat de tine ca Central Cee
Mă exprim mai greu, poate așa vei știi
Rămâneai la tine, inima mea
Nici soarele când e vreme rea
Cu tine pot fi cel mai fericit
Fără bani, nimic doar un răsărit
Când pun o piesă pe repeat
[?] pipat în spliff
Și bingo un nou vibe
După orice low e un high
Fac toți banii evantai
Da' mai mult vreau să știu că stai
E mai dulce orice hustle
Când mă aștepți tu acasă
E mai chill orice pasă
Când îmi pun în tine bază
Nicio coardă proastă, indiferent de găoază
Nu-mi intră în rază, pentru mine nici nu-mi pasă
N-am ochi pentru altele, sunt doar eu și șoseaua
M-a trădat și fratele, dar am lovit loveaua

Sample:
I've been looking for something that will give me peace of mind
Am I insecure? I pretend that it's good when it's not

Strofa 2:
Matchy outfit, foarte cheesy
Aici sunt la mijloc, mai ce feeling
Dragostea asta jur că e artă
Încă bate când credeam că-i moartă
O inimă, nu credeam că mai e cineva
Să aibă vreo urmă de real
Toată lumea-i după cașcaval
Nu meriți să vezi vreun ghetou sau bando, fată
Nu meriți să simți tot ce-am simțit eu vreodată
Prea dur pentru pielea ta catifelată
Dacă n-aș strica-o, ar fi prima dată
Vorbe nu fac banii, e nevoie de fapte
Vrea un Rolls Royce să avem stelele aproape
Fără limită babe oricât de departe
Pedala în podea, ca nevăzuți în noapte
Totu' e atât de simplu (Simplu)
Aș vrea doar să oprim timpu'

Outro:
I've been looking for something that will give me peace of mind
Am I insecure? I pretend that it's good when it's not

Trimiteți un comentariu