NANE - NONSTOP (Versuri)


NANE - NONSTOP (Versuri)
NANE - NONSTOP (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)
NANE - NONSTOP (Animated Video HD)
NANE - NONSTOP (Making Of)

Strofa 1:
Doamne, ăștia vor să cad, Doamne
Da eu sunt energie vie, nu sunt doar carne
Nu mi-e frică zdreanțo nici de vorbe nici de arme
Vezi că dacă mă ridic, mă ridic mai tare
Am toate motivele să zâmbesc
Ăștia hateresc, că dragoste nu primesc
Și sunt cu gang, gang, și o ardem bang, gang
N-au cum să mă ignore, mă văd în trending
Ura îi mănancă și de bani e foame
Îi las lu' mama câteva zeci de milioane
Fă ceva în viață, să fii hater nu-i job
Plătesc doar în gheață și jur, n-am avut noroc

Refren:
Haterii se roagă să cad nonstop
D-asta mă vor vedea nonstop, în top
Vibе-uri proaste nu mă țin pe loc
Fix când credеau că am plecat, mă întorc

Strofa 2:
Lasă-i! Bârfesc că au o viață tristă
Eu vreau un Lambo într-o culoare care nu există
Nu vreau să stau într-o țară, eu vreau pe Terra
Să mă mut din loc în loc cu bagabela
Uite marea, uite oceanu'
Am o coardă tupeistă ca Dana Budeanu
Ne f**em o dată și îi schimb programu'
Pleacă de la bărbați, nu folosește geamu'
Mă jur din fața blocului, râdem, glumim
Dar am casa lângă apă și nici n-am vecini
O fac de atâta timp, muzicii îi trebuie buletin
Nu-mi zi numele tău, oricum nu o să-l rețin

Refren:
Haterii se roagă să cad nonstop
D-asta mă vor vedea nonstop, în top
Vibе-uri proaste nu mă țin pe loc
Fix când credеau că am plecat, mă întorc

Trimiteți un comentariu