NANE - NB (Versuri)


NANE - NB (Versuri)
NANE - NB (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Strofa 1:
(Yeah)
Bagi prea multe droage-n tine, ți-au lipsit părinții
Abia aștept să ne vedem, să-ți îndrept dinții
Nu ești frate-miu cu oppi și ăia n-au poziții
Cuțitu' ăsta-i militar, nu vrei să-i simți zimții
Câte p**a mea de țepe să mai iau
De la fraieri pe care îi învăț game?
Câte p**a mea de vorbe să mai tolerez
Până să mă port și eu lame?
Am o brigadă de tovarăși ce-s netalentați și trapperi
Nu muncesc cât mine și au povești trase de păr
Îmi trăiesc visu' fără bătăi de cap, ești faker
Cu atitudinea asta nu o să reușești ever
Vrei să ne băgăm la beef, eu servesc vită în sânge
Trecem dincolo de vorbe dacă nu-ți ajunge
Sunt un pacifist dar sper că știi că am și sânge
Destul să te golesc pe tine de el, mă-ta plânge
Dau la m**e lu' Nane, ăsta e o vedetă și mai mult mă-ncurcă
Omor la propiu trapperi, mă duc la pârnaie și o să bubui după
Am ciuperci psihedelice în stomac, le văd intențiile pe bune
Am stat prea mult printre șerpi, de aici nu mai avem cum s-avem glume

Pre-Refren:
Ayy În sfârșit singur, auzi efectiv
Puțin timp singur
Se aude gheața-n pahar
Puțină odihnă
Puțin chillex
Poți să auzi?
Ce sexy
Puțin relax
Hahaha
Să-mi fac puțină ordine-n gânduri
Puțin chill măcar acum
Yeah, yeah, yeah
Ayy, ayy
Aha


Refren:
Noapte bună
Telefonul nu mai sună
Viață bună (Bună, bună, bună)

Noapte bună
Telefonul nu mai sună
Viață bună (Bună, bună, bună)


Strofa 2:
Pentru un leu, câți dintre ăștia te-ar lăsa la greu?
Pentru un G-u', transform un frate-n inamicu meu
Te plimbi prin oraș singur
Te gândești la alții tot timpu'
Mă repet, revii la asta tot timpu'
Dar nici pentru Smiley nu a fost simplu
Cine a fost lângă când ai dat de dracu'?
Când luai pastile de la psihiatru'
Te-ai crezut mai deștept și decât tac-tu
Doar ca să-i dai dreptate abia acu'
Ai zis că ești băiat și că o împarți pe din patru
Doar ca felia ta, să aibă apoi cu sacu'
Faci pe dracu-n patru și ăștia se sparg pe praf
Te simți ca un sclav și iar faci căcatul praf
N-au văzut viziunea nu te explica
Orice nimeni vrea să fie un cineva
Nu orice s-a născut să fie o stea
Fratele meu tre' să știi coroana-i grea
Cel mai bun tovarăș al tău o s-o vrea
O față cunoscută dar cu o inimă rea
Nu pica-n capcana lor și nu uita
Tot ce își doresc ei, tu ai deja

Refren:
Noapte bună
Telefonul nu mai sună
Viață bună (Bună, bună, bună)

Noapte bună
Telefonul nu mai sună
Viață bună (Bună, bună, bună)

Trimiteți un comentariu