NANE - LUNI, 21:32 (Versuri)


NANE - LUNI, 21:32 (Versuri)
NANE - LUNI, 21:32 (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Refren:
Ca niște crabi în găleată
Înapoi vor să mă tragă
Dar eu am atâta treabă
Plec toți din cartier
Înapoi vor să mă tragă
Dar eu am atâta treabă

Strofa 1:
Singurele L-uri din dulapul meu au și un V după
Spune trappere, cum e să sorbi tot din supă?
Cum e să ne uităm la contul tău bancar prin lupă?
Cum e să fii târfă, să vii tot la p**a mea?
(Tot la p**a mea, tot la p**a mea, tot la p**a mea)
Se feresc de sneak-diss-uri, m**e cu-i o să audă
Vorbiți pe ton, frica-n sufletul meu nu o să pătrundă
Vorbesc tare și răspicat ca să mă fac înțeles
Nu asta vreau dar mă piș pe voi dacă nu-mi dați de ales
Un trapper, doi, trei, patru, cinci, șase, aparе altu'
Ai făcut carieră sub aripa mea, de asta sunt tactu'

Refren:
Ca niște crabi în găleată
Înapoi vor să mă tragă
Dar eu am atâta treabă
Plec toți din cartier
Înapoi vor să mă tragă
Dar eu am atâta treabă

Strofa 2:
Ay, mă gândeam să mă bucur de viață și să inspir
În loc să fac căcaturi la nervi, să mă trezesc închis
În loc să fiu un fuck up aleg să fiu un succes
Îl fac mândru pe tata, îi iau un Mercedes Benz
Dar nu e stres tho, știi cum lucrez bro
Sunt creativ întruna, fumez olandez bro
Tu ți-ai luat filme zici că tragi din prenadez bro
Ai coaja tare, se vede că nu ești miez bro
Banii în miez hoe, tengo dinero
Ai chef de beef, te arzi ca un CD în Nero
Fumezi din hero, sticlă tragi Dero
Dai hate că dețin sume cu mai mulți de zero
Dai hate că dețin sume cu mai mulți de zero


Refren:
Ca niște crabi în găleată
Înapoi vor să mă tragă
Dar eu am atâta treabă
Plec toți din cartier
Înapoi vor să mă tragă
Dar eu am atâta treabă
Din cartier...

Trimiteți un comentariu