NANE - LOCO (feat. Azteca) - (Versuri)


NANE - LOCO (feat. Azteca) - (Versuri)
NANE - LOCO (feat. Azteca) - (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Refren (NANE):
Tot cercul meu e loco (Hey)
Fac drifturi ca în Tokyo (Hey)
În goana după coco
Tot cercul meu e loco, e loco, e loco

Tot cercul meu e loco (Hey)
Fac drifturi ca în Tokyo (Hey)
În goana după coco
Tot cercul meu e loco
Tot cercul meu e loco, e loco, e loco
Tot cercul meu e loco

Strofa 1 (NANE):
Cum să fac o inimă bună?
Când toată lumea trăiește minciună
Toată lumea se dă că-ntinde o mână
Doar ca apoi să te-ngroape-n țărână
Cine-cineva îmi dă târcoale la fereastră (Yeah, yeah)
Dar nu cred că-i brigada voastră
Ia marfa din stash, du-o în veceu
Asta-i duba, nu-i un BMW
Ăștia sparg ușa cu tupeu
Eram doar paranoizat
Credeam că sunt interceptat
La câte ponturi am tot dat

Refren (NANE):
Tot cercul meu e loco (Hey)
Fac drifturi ca în Tokyo (Hey)
În goana după coco
Tot cercul meu e loco, e loco, e loco

Tot cercul meu e loco (Hey)
Fac drifturi ca în Tokyo (Hey)
În goana după coco
Tot cercul meu e loco
Tot cercul meu e loco, e loco, e loco
Tot cercul meu e loco

Strofa 2 (Azteca):
Loco!
Zici că am câștigat la Loto (Loto)
Multe priviri pe mine, soto (Soto)
Ăștia sunt loco, de la coco (Coco)
Am făcut planu', și până la anu'
Sunt înfometat, zici că țin ramadanu'
Am făcut și banu', mi-am luat și merțanu
Mi-am achitat casa, am stat și cu fanu'
E udă Evian, fă reptilian
Sânge albastru ca un râu Peruvian
Ne strângem 20 într-un restaurant
Ardem un cannoli verde, sicilian

[Outro] [?]

Trimiteți un comentariu