NANE - LA TV (Versuri)


NANE - LA TV (Versuri)
NANE - LA TV (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Intro (Rizea):
Ștefane mi-ai dat leanu' pe jos

Refren:
Ziceau că în cartier o să mor, huh (Yeah, yeah)
Uite-mă la televizor fă (Yeah, yeah)
Ar trebui să mă adori fă (Yeah, yeah)
Fiindcă eu sunt vocea lor

Strofa 1:
Toți stau cu ochii pe ceas
Toată lumea se întreabă cât mi-a mai rămas
Tot dau dume pe bass
Se pare că de p**a mea, n-au loc de tras
Că sunt întruchiparea unui berbec (woo)
Vezi să nu te iau în coarne bro, dacă trec (pwa)
Și dacă o fi să mor, să nu mai fiu un subiect (ay)
Tot o să te dau cu p**a în sus până nu plec (p-pow)
Fresh iar când apar, uite cum sar
Paypal dă-l fra', euro dolar
Cașcaval blancar în bando iar
Vreau în Casa Blanca după să stau în ea

Pre-Refren:
Ayy, chillin' like a villain
A luat un bobillian and she lovin' how she feelin'
Doamne, un [?]
Ca Rocky mă vezi trillin'
Ca shanku' sunt killin'
Coaie tre' să adun un million

Refren:
Ziceau că în cartier o să mor, huh (Yeah, yeah)
Uite-mă la televizor fă (Yeah, yeah)
Ar trebui să mă adori fă (Yeah, yeah)
Fiindcă eu sunt vocea lor

Strofa 2:
Te bagi în seamă da nu-i ora de prostii
Uite cât e ceasu' aproape 20 de mii
Nu mai tre' să mă duc până la Louis Vuitton
Iau de pe telefon fără să apas un buton (Touchscreen)
S-a mai aprins o țeavă
Ea zice că are o boabă
I-am zis să nu uite de apă ()
Și am decolat într-o navă

Pre-Refren:
Ayy, chillin' like a villain
A luat un bobillian and she lovin' how she feelin'
Doamne, un [?]
Ca Rocky mă vezi trillin'
Ca shanku' sunt killin'
Coaie tre' să adun un million

Refren:
Ziceau că în cartier o să mor, huh (Yeah, yeah)
Uite-mă la televizor fă (Yeah, yeah)
Ar trebui să mă adori fă (Yeah, yeah)
Fiindcă eu sunt vocea lor

Outro:
După dumneavoastră de la ce sumă în sus un om poate fi considerat bogat?
Din ziua în care intră într-un restaurant și nu se uită la prețu' meniului
Și în cont cât ar trebui să aibă? Că poate să fie un nebun care nu se uită la prețul meniului
Și la ce îi folosește contu', dacă nu poate să-l cheltuiască în ziua respectivă?
Dacă nu-l cheltuiește și a doua zi dă mașina peste el?
Cu ce a rămas omu' ăsta bogat?
Ai numa' atâția bani, ca aceia care i-ai cheltuit astăzi!

Trimiteți un comentariu