NANE - INSORIT (Versuri)


NANE - INSORIT (Versuri)
NANE - INSORIT (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Intro:
Ștefane, mi-ai dat lean-u' jos
Ayy, ayy, ayy

Refren:
Hey, nu mai f*t timp, hey
Cu demonii (Ayy)
Prefer un spliff (Ayy)
S-a însorit (Hey)
Hey, nu mai f*t timp (Nu mai f*t timp)
Cu demonii (Cu demonii)
Prefer un spliff (Prefer un spliff)
S-a însorit (Hey)

Strofa 1:
Să mor de-mi pasă ce vorbești (Ce vorbești)
In my all-in, bro, mă găsești (Skrr, skrr, skrr)
Fug afară din București
Mașinile astea-s nemțești
Vroom, vroom, Balenciaga
OG kush e iarba (Sheesh)
Bate vântu' pleata
Știi tu care-i treaba
Coaie, flexezi Airsoft
Vorbești căcat, spart mort
Cum să mor ca Young [?]
Bătrân, n-o să joc golf (Ayy)
Îmi văd de treabă (Îmi văd de treabă)
Do not disturb
Cash-u' mă cheamă
Off-White-u-i all white
Soarele pe cer
Gheață, sunt iceberg
Ai vibe-u' nașpa
Nu te ataca (Ayy)

Refren:
Hey, nu mai f*t timp, hey
Cu demonii (Ayy)
Prefer un spliff (Ayy)
S-a însorit (Hey)
Hey, nu mai f*t timp (Nu mai f*t timp)
Cu demonii (Cu demonii)
Prefer un spliff (Prefer un spliff)
S-a însorit (Hey)

Strofa 2:
Prometazină cu playboistefi suntem morți
Ștefane mi-ai dat leanul pe jos
Double cup-ul ăsta e pe mix cu ceva roz (Pinky)
Coaie nu îmi scrie, te-n sloboz
Tu ești broke
[?]
Tu dormi în post, d-asta ești broke

Refren:
Hey, nu mai f*t timp, hey
Cu demonii (Ayy)
Prefer un spliff (Ayy)
S-a însorit (Hey)
Hey, nu mai f*t timp (Nu mai f*t timp)
Cu demonii (Cu demonii)
Prefer un spliff (Prefer un spliff)
S-a însorit (Hey)

Outro:
Hey
S-a însorit
S-a însorit
I can't argue with you! Nooo! You mad!

Trimiteți un comentariu