NANE - GUTUI (Versuri)


NANE - GUTUI (Versuri)
NANE - GUTUI (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Strofa 1:
4:00 AM și nu mă ia somnu'
De notificări, bubuie telefonu'
Simt că la mine nu se gândesc niciodată
Zece persoane vor 20 de lucruri deodată
Devine lonely uneori
Sunt atâtea care nu se văd și dor
Atâta lume nouă în jur puhoi
Da' n-am nevoie de prieteni noi
Privesc în zare, ce zăresc?
Vechi prieteni care în prezent hateresc
Energie proastă, doare, o ocolesc
Frustrați că ei le cântă, și eu le trăiesc (Hey)

Refren:
Gustul succesului e dulce amărui
Îmi aduce aminte de gustul de gutui (hey)
Câștigi ceva, pierzi altceva
Din totdeauna a mers așa

Gustul succesului e dulce amărui
Îmi aduce aminte de gustul de gutui (hey)
Câștigi ceva, pierzi altceva
Din totdeauna a mers așa


Strofa 2:
Ăla se droghează și nu știe ce vorbește
Ăsta e îndrăgostit de fata ce mă iubește
Celălalt e supărat că nu mai e vedetă
Mi-au intrat banii pe card, eram la toaletă
Hey, o fac atât de natural
Se pare că până la urmă, nu ești superstar
Aroganța ta-i prea mare, pentru un singur val
Te schimbi cum se schimbă ritmul, după cașcaval
Fuck it, un shopping spree de good night
Șaiș de bețe pe geanta ei, de la Off-White
Am doi diavoli pe umeri, îngerul a renunțat
Să v-o dau la bot că nu o să mi-o da-ți la cap

Outro:
Gustul succesului e dulce amărui (amărui)
Îmi aduce aminte de gustul de gutui (de gutui)
Câștigi ceva, pierzi altceva
Din totdeauna a mers așa

Gustul succesului e dulce amărui (amărui)
Îmi aduce aminte de gustul de gutui (de gutui)
Câștigi ceva, pierzi altceva
Din totdeauna a mers așa
Oh-oh-oohh

Trimiteți un comentariu