NANE - AVRAM FREESTYLIN' (Versuri)


NANE - AVRAM FREESTYLIN' (Versuri)
NANE - AVRAM FREESTYLIN' (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Intro:
Odihnește-te în pace, NOSFE
Odihnește-te în pace, Bică
Odihnește-te în pace, Vecu
Odihnește-te în pace, Periș
Odihnește-te în pace, unchiu' meu Nicu
Odihnească-se în pace bunicii mei (Yeah)

Strofă:
Vreau să încep prin a spune:
Că sunt mai bogat decât am fost vreodată (Ayy)
Aici mă refer și la bani clar, da mamă, da tată
Am parcurs drumul ăsta prin ceață, acum e clar
După primul milion o să devin multimilionar
Și nici măcar nu-i despre bani sau atât de mult timp
Că doar dacă și când nu-i ai, e o problemă lipsa lor
Dar în ultima vreme i-am stack-uit chiar de-am făcut parte (Yeah)
Tuturor băieților mei tot produc sume șocante
Cică nu trebuia să fiu aici unde sunt azi
Nu trebuia să fac față la atâta necaz
În minte nu trebuia să mai existe pic de extaz
Succesu’ e design dar sper să nu stai vreodată treaz
Și nu mă refer la un mindstate de visare (Nope)
Din ăla de te face să-ți dorești în continuare
Dar mă uit la toți colegii în ghilimele de rigoare
Că sunt washed out și se repetă întruna de parcă-i tare (Yeah)
Și de parcă eu ar trebui să înghit tot ce zic toți
De parcă eu nu-mi permit să iau în p**ă câțiva morți
Le rănesc sentimentele doar dacă îmi simt prezența
Dar n-am cum să mor, doar să nu-i f*t unui hater zdreanța
Stai așa! (Stai) A numărat cumva cineva? (Cineva)
Câți artiști ce nu-i știai am pus pe platforma mea?
Câte mii de euro le-am produs fără a-i semna?
De lângă mine au plecat doar ăia ce nu-mi semănau
Facts, la fel ca orice am scos vreodată pe gură (Ayy)
Știi că nici o cățea care latră mult, nu e dură (Nope)
Adică un sclav care înjură doar fiindcă e plin de ură (Ayy)
Nu prea mușcă și nici nu prea-mi ajunge la p**ă, uh
Uneori ești în vârf alte ori pe fundu' oceanului
Acum că sunt sus n-am cum să mai permit bro, nimănui
Să stea cu mine pe locu' din față-n Barcelona
Eram singur și sărac în Orșova când priveam luna
Mă rugam să manifestez tot din cutia craniană
Fără să știu cu ce vine la pachet această boală
Că succesu’ e pentru alții, niciun caz personal
Oamenii sar în barca ta, doar atunci când ești pe val
Să-mi bag p**a-n toată lumea care atârnă (Toți)
Zici că ești șmecher dar te târâi ca o râmă
Bunică-mea Florența, e din ce în ce mai bătrână (Ayy)
De Crăciun am așteptat-o doar cu-n plic în mână (Cash)
N-am vrut decât să-i revăd zâmbetul pe față
Vreau să știe doar c-o iubesc când suntem încă în viață (Ayy)
Din trei nepoți, eu am fost al patrulea favorit (Yo)
Ce sens are să primești flori doar după ce-ai murit, huh?
Asta-i ceva ce nu pot să înțeleg
Mi-e dor de cealaltă buni dar din păcate o neg (Neg)
Că tre' să păstrez aparențele unui trapper alpha
Dar țin atâtea-n mine, c-a făcut implozie treaba
Au murit cel puțin trei prieteni buni în ultimii ani
Nici n-am prea vorbit că eram adulți cu alt program
Dar mă gândesc la câțiva veri cu care nu vorbesc neam
Presupun că-s super bine că mă văd pe Instagram
Alte vremuri, nu-s ca alea în care ne jucam
Acum pare că alergăm întruna numai după bani (Bani)
Undeva pe drum am pierdut ce-i important (Ayy)
Nu mai suntem o familie, că nu ne-am mai ascultat (Ayy)
Sunt mai bogat decât am fost vreodată (Facts)
Și tot ce am învățat nu o să uit niciodată (Facts)
Toți profesorii din școală ziceau că n-am viitor (LOL)
Acum se laudă fals, că am fost elevu' lor

Trimiteți un comentariu