NANE - ALL IN (Versuri)


NANE - ALL IN (Versuri)
NANE - ALL IN (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Strofa 1:
Mini-me's îmi sar la gât
Își riscă viața, n-au decât
Îmi comand un mini-me să-l port la gât
Custom cuban link și nu vrei să știi cât
Vorbesc cu șmecheri la telefon din pijamale
Încerc să mă feresc de alte cazuri penale
Nu de alta, dar am altu în desfășurare
Până la sentință, tot vă dați singuri teroare
Hop, stai, miros de droguri
Cum se face că de-afară vă dau teroare în blocuri
Hop, stai, miros de zdrențe
Când te prind îți sparg cel puțin câteva fețe

Refren:
Ah, stilu-i nou și fin
Fato nu mai port Supreme
Mă gândesc la Tom Ford și alte nebunii
Am schimbat liga, dar sunt tot all in
Stilu-i nou și fin
Fato nu mai port Supreme
Mă gândesc la Tom Ford și alte nebunii
Am schimbat liga, dar sunt tot all in
Și sunt higher than a motherfucker
Din ce în ce mai hot și nu o să pierd
High rău prin cartier
O mână pe coaie și-una pe fier
Și sunt higher than a motherfucker
Din ce în ce mai hot și nu o să pierd
High rău prin cartier
O mână pe coaie și-una pe fier

Strofa 2:
S-au link-uit cu oameni la care i-am introdus
Au decis și locu' meu la niște bani în plus
Când ne vedem sper că ai la fel de mult de spus
Să nu fii surprins când te dai cu p**a-n sus
Viața cum ți-am futut și fața și fata
Îi zic șefului tău să-ți mai amâne plata
Te dai shooter hata, nu tragi decât alba
Blacka, blacka, blacka, blacka, blacka, blacka
Nu dau cu palma în orice căcat
Nu-mi acopăr fața când vorbesc rahat
Nu m-am lăsat niciodată de împachetat
E doar puritate mult mai mare în ce fac

Refren:
Ah, stilu-i nou și fin
Fato nu mai port Supreme
Mă gândesc la Tom Ford și alte nebunii
Am schimbat liga, dar sunt tot all in
Stilu-i nou și fin
Fato nu mai port Supreme
Mă gândesc la Tom Ford și alte nebunii
Am schimbat liga, dar sunt tot all in
Și sunt higher than a motherfucker
Din ce în ce mai hot și nu o să pierd
High rău prin cartier
O mână pe coaie și-una pe fier
Și sunt higher than a motherfucker
Din ce în ce mai hot și nu o să pierd
High rău prin cartier
O mână pe coaie și-una pe fier

Trimiteți un comentariu