NANE - 99 (Versuri)


NANE - 99 (Versuri)
NANE - 99 (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Strofa 1:
Ayo Pierrre, do you wanna come in here?
Am un kil de verde ce te scapă de sictir
Beat-uri d-astea grave și știi că o dau for real
Ăsta-s eu ce a bubuit, nu i-a bubuit
Dintr-un Tico verde vindeam verdele chill
Mi-am f**ut creierii bro fix ca Titus Steel
Am rulat un con am adormit de la tras
Și m-am trezit la volanul unui E-Class
Vrei să ne certăm, dar n-am timp de prostii
Auzi ce p**a mea zice suta asta de mii
Stă cu numele pe actele unui teren
Cum е să îmi ceară, un român o poză-n tren?

Refren:
99 la sută nu fac ce zic pе piese
Rapper-ul tău preferat din casă nu prea iese
Ce se scrie în online, în realitate nu prea iese
Vezi mă m**e cum vorbești că am reflexe

Strofa 2:
Too much money and enough money (cash) Ăștia nu-s d-ăia de declarat la ANAF, mami
Ăștia nu-s d-ăia de flexat pe piese
Banii si cu [?] stiu bine cât de greu se iese
Fac piese dupa piese
Cioate între mese
I-au pauză între fese
Deci n-are cum să-mi pese
Tot ce se vehiculează
Sau cine comentează
N-au dat cu mine varză
Au fost duși la necaz, hă
Scuză-mă pe mine, șapca-i de la Balenciaga
Puțin arogant fiindcă vi se scufundă barca
Tot vorbiți căcat, dar tot trăiți cu aceeași frică
Locuiți într-o casă din sticlă

Refren:
99 la sută nu fac ce zic pe piese
Rapper-ul tău preferat din casă nu prea iese
Ce se scrie în online, în realitate nu prea iese
Vezi mă m**e cum vorbești că am reflexe

Outro:
Cum e să [?] în Germania?
Cum e să mă uit de o chirie în Spania?
Fumez cioată în Pipera cu un dosar da sunt bazat
E doar un gând care s-a materializat
Cum e să [?] în Germania
Cum e să mă uit de o chirie în Spania?
Fumez cioată în Pipera cu un dosar da sunt bazat
E doar un gând care s-a materializat

Trimiteți un comentariu