NANE - 4EVA 'N EVA (Versuri)


NANE - 4EVA 'N EVA (Versuri)
NANE - 4EVA 'N EVA (Piesa Oficiala)
NANE - AVRAM (Album 2023)

Intro:
Flame

Refren:
Ca diamantele lui Kanye West
Ca DJ Khaled zdreanțo, we the best
Nimic cu nimeni coaie, fuck the rest
Și-o tot caută, dar nu mă găsesc
Ca diamantele lui Kanye West
Ca DJ Khaled zdreanțo, we the best
Nimic cu nimeni coaie, fuck the rest
Și-o tot caută, dar nu mă găsesc

Strofa 1:
Tu nu ești trendsetter, că îți setezi doar alarma
Nu te numi șmecher că nu-ți stă dreaptă coloana
Prea multe de care să mă bucur, fuck drama
Pe mulți dintre ei deja i-a cam bătut karma
Shout-out mama că a crescut un luptător
O țin în rugăciunile mele și când adorm
Shout-out tata, știi că-i al tău tot ce am (Tot)
Să te țină Dumnezeu încă o mie de ani (Mai mult)
Puțini outsideri că și-o caută o mie (Mie)
Rulez cu câțiva tovarăși din copilărie (Sud)
Atât de sărac nu puteam face-o melodie
Dar pot trăi oriunde în Europa cu chirie (Swag)
Între timp eu port ce flexează traperii în versuri
Știi că-i pentru totdeauna, ca și VVS-u' (Ayy)
N-o să trăiesc forever, dar muzica mea da
Și copii mei or să trăiască din ea

Refren:
Ca diamantele lui Kanye West
Ca DJ Khaled zdreanțo, we the best
Nimic cu nimeni coaie, fuck the rest
Și-o tot caută, dar nu mă găsesc
Ca diamantele lui Kanye West
Ca DJ Khaled zdreanțo, we the best
Nimic cu nimeni coaie, fuck the rest
Și-o tot caută, dar nu mă găsesc

Strofa 2:
Mi-aduc aminte când eram tăiat, nu mă puteam mișca
Am zis că acolo s-a sfârșit cariera mea
Nu voiam decât să simt durere mai puțină (Ayy) Pe patul de spital îmbibat în morfină (Wow)
Reality check, e doar ea, nici un gang
Atâția tovarăși, abia dacă-au dat un semn (Prr)
Teorie bună, doar că la practică lemn (Lemn)
Vă rog eu, nu mai veniți la p**a mea gen
Am câteva carduri, n-am nevoie de racks (Racks)
Deși dulapu' meu e câteva stacks (Stacks)
40 de mii în Germania e all facts (All facts)
Viața lor e tristă, a mea film de IMAX
Tot și-o caută cu mine doar drogați din studio
N-o să mă cert cu tine, nu produci cât cheltui io (Drip)
Cu frate-tu de spritzuri nu sunteți gata de dramă
Credeați că sunteți regi, eu v-am adus câte-o coroană (Rip)

Refren:
Ca diamantele lui Kanye West
Ca DJ Khaled zdreanțo, we the best
Nimic cu nimeni coaie, fuck the rest
Și-o tot caută, dar nu mă găsesc
Ca diamantele lui Kanye West
Ca DJ Khaled zdreanțo, we the best
Nimic cu nimeni coaie, fuck the rest
Și-o tot caută, dar nu mă găsesc

Trimiteți un comentariu