Floris - SWERVE (Versuri)


Floris - SWERVE (Versuri)
Floris - SWERVE (Piesa Oficiala) - (Visualizer)

Refren:
Trag de volan, swerve
Dau telefon, plug
Depun efort, work
Mișcă din cur, twerk
Trag de volan, swerve
Dau telefon, plug
Depun efort, work
Mișcă din cur, twerk

Post-Refren:
Gardă, filaj, lurk
Într-un borcan porc
Într-un ghiozdan nah
Într-un Mustang Ford
Câte am turații-n bord
Shimb din padele-n sport
Trag, am atac de cord
N-am dialog c-un nerd

Strofa 1:
Îmi fac de cap prin capu' lor de parcă sunt o migrenă
Și mă descopăr pe mine când pun picioru' pe scenă
Zici că am cort după mine că-i festival sau arenă
Și dacă-i vorba de sânge, al meu e rece pân venă

Refren:
Trag de volan, swerve
Dau telefon, plug
Depun efort, work
Mișcă din cur, twerk
Trag de volan, swerve
Dau telefon, plug
Depun efort, work
Mișcă din cur, twerk

Strofa 2:
Yeah, îi deranjază nivelu'
Dacă vrea să mă sape îi fac rezervare la Bellu
Vrea ce-i al meu, n-are flare-u'
Nu țin cont nici de vreme, am după mine tot geru'
Toți ai mei poartă fieru'
Noapte albă, negru ceru'
Revolut, SRL-u'
Farfuria, kerosenu'
Nu sufăr de smardoială
Alea-s de fraieri, nu-s genu'
Am fost singur la părinți, d-aia mi-e frate cartieru'

Refren:
Trag de volan, swerve
Dau telefon, plug
Depun efort, work
Mișcă din cur, twerk
Trag de volan, swerve
Dau telefon, plug
Depun efort, work
Mișcă din cur, twerk

Post-Refren:
Gardă, filaj, lurk
Într-un borcan porc
Într-un ghiozdan nah
Într-un Mustang Ford
Câte am turații-n bord
Shimb din padele-n sport
Trag, am atac de cord
N-am dialog c-un nerd

Trimiteți un comentariu