F.Charm - Multumesc feat. Mihai Meiros (Versuri)


F.Charm - Multumesc feat. Mihai Meiros (Versuri)
F.Charm - Multumesc feat. Mihai Meiros (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Refren (Mihai Meiros):
Cand pielea mea va-mbatrani
Si ochii mei nu vor mai vedea
Cand vorbele-mi vor fi mai rare
Si mainile vor tremura
Voi simti
Mana care m a hranit si haina calda-n vreme rea
Nici o secunda n-am sa uit de tatal si de mama mea

Strofa 1 (F.Charm):
Uite fiul unui campion ce in spate m-a carat
Si Copilul unei eroine ce m-a spalat si m-a mbracat
4 maini s au unit si-n juraminte s au legat
M-au tinut la adapost ferit pana m-am facut barbat
Am spus o de nenumarate ori, dar astea sunt valori
Si mereu ma iau fiori cand le repet de zeci de ori
Unde familie nu e, dragoste nu e
Si daca dragoste nu e, nu e sustinere
Si-am zis
Multumesc mama pentru pentru toate noptile
Ce le ai pierdut la capul meu
cand imi cresteau gradele
Multumesc tata pentru orice palma data
Nu m-ai lasat sa stau vreodata cu fata aplecata

Refren (Mihai Meiros):
Cand pielea mea va-mbatrani
Si ochii mei nu vor mai vedea
Cand vorbele-mi vor fi mai rare
Si mainile vor tremura
Voi simti
Mana care m a hranit si haina calda-n vreme rea
Nici o secunda n-am sa uit de tatal si de mama mea

Strofa 2 (F.Charm):
Mi-a sunat ceasul intr o zi si mi-a spus sa plec de acasa
Ca bratul alor mei incepe sa slabeasca
Ca-i vad de la an la an cum fire albe-si fac prezenta
De fapt ce tot vorbesc cand eu le fac concurenta
E comica viata si cursul ei pare la fel
Toti se nasc, copilaresc, iubesc, se casatoresc
Unii raman impreuna si impreuna sfarsesc
Altii se despart in certuri cand nu se mai iubesc
Probabil e si dupa noroc sa faci din viata vara
Sau poate tre sa calci pe toti s-o faci si mai usoara
Sau tine de caracterul modelat in educatie
Ce a lipsit la multi pana-n prima alocatie
Educat, needucat, te numesti tot om si esti
Tot un suflet pe picioare pana te sfarsesti
Nu sunt aici sa judec viata doar incerc s-o inteleg
Sa stiu cat dau din ce culeg si cu ce m-aleg

Refren (Mihai Meiros):
Cand pielea mea va-mbatrani
Si ochii mei nu vor mai vedea
Cand vorbele-mi vor fi mai rare
Si mainile vor tremura
Voi simti
Mana care m a hranit si haina calda-n vreme rea
Nici o secunda n-am sa uit de tatal si de mama mea

Strofa 3 (F.Charm):
Mi-au ajuns pe la urechi vorbe-n scop de arme
Ca ce fac eu nu se mai poarta si-o sa mor de foame
Doar ca eu nu-mpart aceleasi scopuri ca si ei
Ce fac comert din ei in trocuri pentru lei
Tot primesc pareri, pe care nu le cer
Ce sa cant, cum sa ma-mbrac, cand sa merg la barbier
Rad pe sub mustati din coltul meu de rai fin
Cu tot ce-mi zici tu ca nu am sunt fericit din plin
Nu traiesc pentru nimeni am facut-o prea mult timp
Si ca s-ajung sa fiu ca azi, mi a luat mult sa ma schimb
Catalogat, eronat de superficial
Si pus la zid ca-s natural, nu artificial
Nu caut credite-n strada, n-am cash si n-am brigada
Stau sub un tei ca Eminescu cu Porumbescu si-o balada
Imi iau viata de mana ca am un munte sa mai urc
Cealalata mana tine crucea ce-n varf tre sa o duc

Refren (Mihai Meiros):
Cand pielea mea va-mbatrani
Si ochii mei nu vor mai vedea
Cand vorbele-mi vor fi mai rare
Si mainile vor tremura
Voi simti
Mana care m a hranit si haina calda-n vreme rea
Nici o secunda n-am sa uit de tatal si de mama mea

Trimiteți un comentariu