Faust - Goluri (Versuri)


Faust - Goluri (Versuri)
Faust - Goluri (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Faust - Orbite (Album 2023)

Mi-ar plăcea poate să zic mai des că-s împăcat cu toate,
Dar știm cu toții că nu-i așa viața din păcate.
Sunt nesigur, plus că-s otrăvit des de singurătate
Și de-am pus un pas în față simt că fac doi pași în spate.

La suprafață-s bine, 'năuntru calc pe mărăcini,
Ca un copac ce pare-nflorit, da-s desprins de rădăcini,
Ca un ghid ce știa drumu', dar s-a rătăcit
Și daca-s ferm și sincer, stiu precis că n-am pe cin'

Să dau vina...C-am văzut întuneric...
Am văzut mult întuneric, dar puteam s-aprind lumina,
Că nu stau la mila lumii, mă-ncarc la lumina lunii,
Fiind lunatic, practic de la atâtea luni întregi de furii

Și atunci când nervii îmi revin, i-aș lega cu funii
S-alung fricile, că trec prin foc și fum și prin funingine.
Nu-mi place ce primesc, dar e corect ce cer?
Sănătate? Cum, când viciile-mi sunt micile plăceri.

Și am și goluri, am și mingile toate-n careu, dar n-aș
Regreta să stiu că-n mânecă țin un careu de ași.
În fond ești fix ce lași, deci curaj, nu lașitate,
Capu' sus să poți să lupți și daca lupți le-nvingi pe toate. Am spus

C-am plecat de jos, dar am ținut capu' sus,
M-am simțit de parcă sunt cu capu' dus
Pe coclauri, punând 10 întrebări pentru un răspuns
Și m-am bucurat, la fel cum multe m-au durut nespus.

Și-am stat - și-am strâns - și-am spus - și nu-s
Prieten bun cu alcoolu', c-ajung la polu' opus.
Ce să fac acolo? La sentimente să tot dau ocolu',
De venin să mă umplu, dar în schimb să-mi lase goluri?

M-am simțit ca Gollum, oricum sunt tras ca prin inel,
Văd în față viitoru', nu stiu ce-o să învăț din el, dar
Văzând trecutul, sper să nu repet greșeli,
Ca să nu simt vreodată c-ajung singur să mă înșel.

Drumu-i cel ce-arată ce-mi rezervă,
Ce-mi ridică la fileu, de-s pregătit de servă și rever,
Mintea observă, 's rece ca un revolver
Și de-am un greu pe suflet, cin' să-l rezolve?

Rezonez și des observ
Că macar tind spre mai bine și am pretenții de la mine
Să mă lupt și să evoluez,
La modu' - daca nu fac pasi, atunci cum să-nvăț din mers?

...sincer...
Ies învingător când pricep ce mă învinge.
Mă trezesc mai bun, zic "pe cai, dă-i bice...
Prin ce simt duc...

Trimiteți un comentariu