ELENA - Ochelarii de soare (Versuri)


ELENA - Ochelarii de soare (Versuri)
ELENA - Ochelarii de soare (Piesa Oficiala)
ELENA - Ochelarii de soare (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Elena - Ochelarii de soare (Adrian Funk X OLiX Remix)

Intro:
Stii ca m ai intrebat, de ochelarii tai de soare?
I am luat eu amintire, i am luat eu la plecare

Pre-Refren:
Sa mi ascund ochiii
Sa mi ascund ochii goi
Sa mi ascund ochii
Un' s au ascuns si ai tai

Refren:
Cand mi e dor prea tare
Pun ochelarii de soare
Cand realitatea doare
Si am lacrimi amare
Pun ochelarii de soare
Hmmm
Sa nu ma vezi cum plang. Nu nu
Sa nu stii cine sunt. Nu nu nu nu
Strofa 1:
Corabii duc in larg
Ce vise are fiecare
Le vad pierdute n zari
Le vad in departare
Si mi ascund ochiii
Si mi ascund ochii goi
Si mi ascund ochii
Un' s au ascuns si ai tai

Refren:
Cand mi e dor prea tare
Pun ochelarii de soare
Cand realitatea doare
Si am lacrimi amare
Pun ochelarii de soare
Hmmm
Sa nu ma vezi cum plang. Nu nu
Sa nu stii cine sunt. Nu nu nu nu

Chiar am alergat pana la sfarsit
Pan' la Linia de finis
Unul a trecut altul s a oprit

Refren:
Cand mi e dor prea tare
Pun ochelarii de soare
Cand realitatea doare
Si am lacrimi amare
Pun ochelarii de soare
Hmmm
Sa nu ma vezi cum plang. Nu nu
Sa nu stii cine sunt. Nu nu nu nu

Trimiteți un comentariu