DMC - Obosit sa iubesc (Versuri)


DMC - Obosit sa iubesc (Versuri)
DMC - Obosit sa iubesc (Lyric Video)

E trist ca insist, sau sunt prost ca mai vreau?
E trist ca mi-e sete și tot pe tine te beau
E trist ca vad ceru ce a rămas fără-o stea
Cum sa mai caut galaxii daca eu n-am steaua mea

Te găsesc în orice chip, de parca ar fi vre-un semn
Prezenta ta în amintiri pare ca-i mai mult blestem
Putea sa treacă o veșnicie tot nu era etern
Ca nu ma saturam de tine nici de erai infern

Ma trezeam cu-n gol în piept, nimic nu are efect
Am încercat sa ma adun dar parca mai rău ma pierd
Tu imi erai tratament eu parca aveam nevoi
Intr-adevar am obosit sa iubesc pentru amândoi

Sper sa ma povestești frumos chiar daca este final
Acum ne ținem în amintire si nu la altar
Parca-i război in Quatar, da spune-mi care e miza ?
Eu te-am vrut o viata a mea iar tu ai vrut sa-mi fac valiza

Aștept sa vad cum te doare, astept sa vad când mai simti
Astept momentul în care ai sa te oprești sa minti
Astept secunde pe ceas de parca n-ar mai venii
Apune timpu pentru noi, da nici asta nu mai știi

Ai lăsat un gol în mine atunci când ai spus ca pleci
Ai lăsat marea sa sece, sufletu-i gata de-nghet
Ce rost mai are sa vreau cand vad ca tu nu mai ai
Iubirea ce o promiteai, înțeleg, n-ai timp sa stai

N-ai avut timp pentru noi, prea mult stres pe capul tău
Da aveai timp sa dispari si sa pretinzi ca-ti fac rău
E ok, ce pot sa zic, oricum regrete au fost
Măcar n-am sa le mai simt, pentru ca deja sunt fost

Sper sa ma povestești frumos chiar daca-i final
Acum ne ținem în amintire si nu la altar
Parca-i război in Quatar, da spune-mi care e miza ?
Eu te-am vrut o viata a mea iar tu ai vrut sa-mi fac valiza

Trimiteți un comentariu