Directia 5 - Dac-ai putea sa-mi dai un minut (Versuri)

Versuri

Directia 5 - Dac-ai putea sa-mi dai un minut (Versuri)
Directia 5 - Dac-ai putea sa-mi dai un minut (Lyric Video)

Buna
Sunt eu la telefon
Iarta-ma ca sun
Azi din nou

Uite
Mi-am facut curaj
Sa nu-ti mai dau mesaj
Si sa-ti vorbesc

Eu te-as ruga
Dac-ai putea
Sa-mi dai un minut
Sa asculti ce am de spus
Promit ca va conta
Si totul se va schimba
Iubirea mea

Te-as mai ruga
Daca ai vrea
Sa-mi dai un raspuns
Atat va fi de-ajuns
Si tot ce am visat
Va fi adevarat
Iubirea mea

Alo
Buna, draga mea
As vrea atat de mult
Sa te aud

Vezi tu
Credeam ca stii deja
C-as vrea sa fii a mea
Iubirea mea

Eu te-as ruga
Dac-ai putea
Sa-mi dai un minut
Sa asculti ce am de spus
Promit ca va conta
Si totul se va schimba
Iubirea mea

Te-as mai ruga
Daca ai vrea
Sa-mi dai un raspuns
Atat va fi de-ajuns
Si tot ce am visat
Va fi adevarat
Iubirea mea...

Trimiteți un comentariu