Carla's Dreams - ae (Versuri)


Carla's Dreams - ae (Versuri)
Carla's Dreams - ae (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Carla's Dreams - ae (Acoustic Version)

N-am să mă mai mint
Și-o să-ți spun ce simt
Cât de dor îmi e de tine
Dă-o naibii de rușine

Vreau să fim ae

Mă ceartă nopțile
Mă-ntreabă unde e
Iar toate gândurile mele sunt naive
Încă speră că din nou totul vă fi ae

Tu ia tot amarul și dulcele
Șoaptele, nopțile, visele
Tu doar în ele îmbracă-te
Și așteaptă-mă

Ae
Purtai
Pe bu-
Ze-acel miros de mai
Ae
Cu tine fiecare seară
E sfârșit de primăvară

Ae
Purtai
Pe bu-
Ze-acel miros de mai
Ae
Cu tine fiecare seară
E sfârșit de primăvară

Tu nu vrei să minți
Și o să-mi spui ce simți
Cât de dor îți e de mine
Dă-o naibii de rușine

Tu vrei să fim ae

Te-ntreabă nopțile
Te-ntreabă unde e
Dar știi că gândurile mele sunt naive
încă speră că din nou totul vă fi ae

Tu ia tot amarul și dulcele
Șoaptele, nopțile, visele
Tu doar în ele îmbracă-te
Și așteaptă-mă

Ae
Purtai
Pe bu-
Ze-acel miros de mai
Ae
Cu tine fiecare seară
E sfârșit de primăvară

Ae
Purtai
Pe bu-
Ze-acel miros de mai
Ae
Cu tine fiecare seară
E sfârșit de primăvară

Trimiteți un comentariu