Cally Roda: "Rapul mi-a dat de mancare la figurat si nu am simtit ca nu am" Ep.27 @CGR LIVE cu Tonik (PODCAST 2023)


Cally Roda: "Rapul mi-a dat de mancare la figurat si nu am simtit ca nu am" Ep.27 @CGR LIVE cu Tonik (PODCAST 2023)

Cally Roda este originar din Botosani, este producer, songwriter, cantaret, intr-un cuvant artist si putem spune ca sta in spatele multor Hit-uri din industria muzicala romaneasca.
Stilurile muzicale cu care a cochetat sunt R&B, Rap, Soul, Pop si Ragga.
A inceput de la o varsta frageda.
La 14 ani s-a indragostit de muzica, de aceea caseta cu 2Pac si de atunci pana in prezent a ramas fidel muzicii pe care o produce si o canta cu atata placere.
In prezent face parte din echipa HaHaHa Production unde a fost primit cu bratele deschide de toti colegii.
Afla mai multe despre artisul Cally Roda in podcastul CGR Live.

Podcast: Cally Roda (EPISODUL 26 @CGR LIVE)
Data: 29 mar. 2023

Podcastul este prezentat de Tonik Obiektiv, gazda fiind studioul "CGR Studio"

Vizionare placuta:

Trimiteți un comentariu