Bitza - Tot aici (Versuri)


Bitza - Tot aici (Versuri)
Bitza - Tot aici (Piesa Oficiala) - (Vizualizer)
Bitza - Tot aici (skit)
Bitza - Sevraj II (Album)

Refren:
Tot aici, tot pe forțele noastre,
Tot aici, ne găsești cu-ale noastre,
Zile bune, zile proaste,
Tot aici, tot pe forțele noastre!
Nu am uitat cine suntem,
Nu fugim, nu ne ascundem!
Zile bune, zile proaste,
Tot aici, tot pe forțele noastre!.

Strofa 1:
Tot aici, cu bune, cu rele,
Nopți albe pentru zile negre,
Îmbracați la 4 cuie seara de seara,
Într-un colt de bloc sau de scara.
La una mica, tragem de-o sticla,
Nu ne ascundem, nu ne e frica!
Așa am crescut, așa vrem să fim!
Suntem "all-in" pentru tot ce ne dorim!.
O să rămân, pe strada mea,
Că doar aici nicăieri devine undeva,
Când viață ne oprește intre stații,
Suntem acolo, unii pentru alții!
Când vine vorba de tovarăși, azi sunt mulți,
Daca n-ai prieteni vechi, te uiți!
Viață e prea scurta să-i placi pe toți,
D-asta rămânem tot aici, tot cu bagabonti!.

Refren:
Tot aici, tot pe forțele noastre,
Tot aici, ne găsești cu-ale noastre,
Zile bune, zile proaste,
Tot aici, tot pe forțele noastre!
Nu am uitat cine suntem,
Nu fugim, nu ne ascundem!
Zile bune, zile proaste,
Tot aici, tot pe forțele noastre!.

Strofa 2:
Am trecut prin multe,
Eu și toți ai mei,
Bagabonti, derbedei, cum or fi ei,
Pentru mine-a fost a doua casa
Deci daca vii cu manglă despre ei, mai bine lasă!
Nu am uitat de unde am plecat,
Daca am uita nu am fi noi cu-adevărat
Ne reprezentam familia, părinții
De-asta infingem dinții în toți cocliții!.
Umar la umar, intre betoane
Visam la verde și la panarame,
Nu suntem sfinti, nu suntem slugi
Când viață suge, da-i o m! @e și fugi!.
Daca nu-nțelegi tot ce ne leagă,
Lasă-ne cum ne-ai găsit, pleacă!
Unii o să plece, nu-i nimic,
Noi rămânem tot aici, până la sfârșit!.

Refren:
Tot aici, tot pe forțele noastre,
Tot aici, ne găsești cu-ale noastre,
Zile bune, zile proaste,
Tot aici, tot pe forțele noastre!
Nu am uitat cine suntem,
Nu fugim, nu ne ascundem!
Zile bune, zile proaste,
Tot aici, tot pe forțele noastre!.

Trimiteți un comentariu