Bitza - N-o sa reusesti feat. Butch (Versuri)


Bitza - N-o sa reusesti feat. Butch (Versuri)
Bitza - N-o sa reusesti feat. Butch (Piesa Oficiala) - (Vizualizer)
Bitza - Sevraj II (Album)

Strofa 1 (Butch):
Pierdute-s ploile in noptile ce ma minteau
Reduta intre noi si vorbele ca gloante suierau
Razboi in doi nu-mi pasa ai tai ce-si doreau
Nu-s prost ca beau, sunt prost ca inca stau
Inger si demon, schimb stari ca un cameleon
Tie nu-ti vine conturul asta de creion
Tu cautai succesul cand ai nimerit un om
La mine-n versuri n-ai sa gasesti vre-un milion
Asculta-ma atent, a 2-a oara nu-ti mai spun
Nu-s violent, nu sunt nebun... final de drum
Chiar iti doresc ce e mai bun
S-au transformat in guri de tun reprosurile acum
Daca-ntre noi a fost un inger, vezi azi se sinucide
Daca am avut un cantec, de azi nu-l canta nimeni
Ai vorbele la tine, am faptele cu mine
Chiar nu vorbeste vinul, cuvintele-s lucide.

Refren (Bitza):
Poti sa-ncerci, n-o sa reusesti
Dup-atata timp nu poti sa ma ranesti
Ti-am fost aproape, nu e ce-ti doresti
O sa mai gresesc, o sa mai gresesti.

Poti sa-ncerci, n-o sa reusesti
Dup-atata timp nu poti sa ma ranesti
Ti-am fost aproape, nu e ce-ti doresti
O sa mai gresesc, o sa mai gresesti.


Strofa 2 (Bitza):
Tacerea creste, distanta a ramas singurul lucru care ne uneste
Nu de la zambete avem atatea riduri
Prapastia dintre noi nu are poduri, are ziduri
Scoate ce-i mai rau din tine
Transformi cuvinte-n gloante, tragele in mine
Cand dragostea evita ura cicatricile mele iti poarta semnatura
Ne-am obisnuit sa ne obisnuim sa ne dorim tot ce ne promiteam ca n-o sa ne dorim
Nu stiu ce vrei sa auzi acum
Ce face diferenta intre un final sau inceput de drum
Sevrajul isi arata coltii, credeam ca suntem diferiti fata de toti robotii
Ne spunem multe si cand nu vorbim
Spunem adevaruri doar cand ne mintim.

Refren (Bitza):
Poti sa-ncerci, n-o sa reusesti
Dup-atata timp nu poti sa ma ranesti
Ti-am fost aproape, nu e ce-ti doresti
O sa mai gresesc, o sa mai gresesti.

Poti sa-ncerci, n-o sa reusesti
Dup-atata timp nu poti sa ma ranesti
Ti-am fost aproape, nu e ce-ti doresti
O sa mai gresesc, o sa mai gresesti.


Poti sa-ncerci, n-o sa reusesti
Dup-atata timp nu poti sa ma ranesti
Ti-am fost aproape, nu e ce-ti doresti
O sa mai gresesc, o sa mai gresesti.

Poti sa-ncerci, n-o sa reusesti
Dup-atata timp nu poti sa ma ranesti
Ti-am fost aproape, nu e ce-ti doresti
O sa mai gresesc, o sa mai gresesti.

Trimiteți un comentariu