Bitza - CamarAzi feat. Ombladon si Alan (Versuri)


Bitza - CamarAzi feat. Ombladon si Alan (Versuri)
Bitza - CamarAzi feat. Ombladon si Alan (Piesa Oficiala) - (Vizualizer)
Bitza - Sevraj II (Album)

Intro (Bitza):
Camarazi, camarazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi


Refren (Bitza, Ombladon):
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi

Strofa 1 (Ombladon):
Îmi țin aproape frații, n-am nevoie de alții
De-atâtea ori am dat toți aceleați declarații
Când apăreți ca muiștii, tari în gură ca p**dele proaste
Bâtele noastre îndreaptă vorbele voastre
Aici nu-i vorba de vreo gangstereală proastă, bă!
E pur și simplu vorba de tovărășia noastră, că
De ani în cartier n-aș schimba locul deloc
Suntem legați dе loc, dacă plec, oricum mă-ntorc
Mă bazez pe minе, mă bazez pe ei
Că n-am găsit în ei ce n-am găsit nici în ai mei
Mă duceam la vale, agale, în ziua-n care
Mi-a picat în mana o folie și un praf jegos tare
Momentul meu de slăbiciune, la șaișpe' ani curați
Aș fi tras din el, dacă n-aveam frați
Sunt cu ei și acum în același colț de bloc
Ridic paharul sus! Hai noroc! Noroc!

Refren (Bitza, Alan):
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi

Strofa 2 (Alan):
Așa-i treaba pe-aici, parcă-i luptă pe front
Sapi tranșee, te bazezi pe frați atent la orice pont
La fel ca orice bagabont chitit pe leu să rupă tot
În lupta cu destinu' tot dai și primești deloc
Am o mulțime de frați deja plecați că tre' să-și umple masa
Am camarazi plecați de prea devreme, greu s-o accept și p-asta
Da' unde inima bate calm și dai de bine, acolo-i casa
Dacă n-ai pe nimeni în spate doar în coate-ți mai pui baza
Așa c-ai frați când nu ești lăsat să-ți sapi groapa
Când și-alcoolu' și iarba și calmantele-s degeaba
E vital, kappa, să țin aproape arta
Nu-mi bag p**a-n ea de viață
Nu de alta da' n-am alta
Ia gata, că-s gata, pun gluga pe cap
Înapoi la start, dau restart și-am plecat
Știu exact ce-o să-mi fac, n-o să cedez nici azi
Îngerii-s cu mine, frați, camarazi

Refren (Bitza):
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi

Strofa 3 (Bitza, Ombladon):
Azi, tot pe străzi, ca asfaltul (Azi)
Toți pentru, unu pentru altul (Azi)
Umăr la umăr, cot la cot, frate lânga frate
Noi nu ne lăsăm niciun om în spate
Azi, pentru lași curajul e prostie (Azi)
E o mândrie să tragi pentru o prietenie
Crescuți de părinți, de frați, de nevoi
Unii nu-nțeleg, înțelegem noi
Azi, unii nu mai sunt printre noi
Nu i-am uitat, îi cinstim ca pe eroi
Am multe exemple, o să dau doar unu'
Vorbind despre frați, mi-e dor de Nebunu
Azi, suntem mai puternici, mai mulți
Fiindcă tu ne-nțelegi, ne asculți
Crezi că n-ai pe nimeni, gândește-te mai bine
Te ținem noi, suntem acolo pentru tine

Refren (Bitza):
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Acolo, toți, când ești pregătit să cazi
Ai un bilet spre capăt, poți să-l arzi
Azi nu e ziua-n care o să cazi

Outro (Bitza):
Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi
Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi
(Azi, am atâția frați, camarazi
Camarazi, camarazi, camarazi
)

Trimiteți un comentariu