Alexia - Interstelar (Versuri)


Alexia - Interstelar (Versuri)
Alexia - Interstelar (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Alexia - Interstelar (Adrian Funk X OLiX Remix)
Alexia - Interstelar (Dj Dark Remix) - (Online Video) - (4K Ultra HD)

Unii văd doar cercul lor închis,
Alții luptă pentru orice vis,
Eu lupt doar să păstrez iubirea ta, cum am promis;
Unii luptă pentru bani în cont,
Alții luptă să nu piardă tot,
Eu lupt să te găsesc aici când mă trezesc din somn.

Când noaptea ne găsește iar
Îmbrățișați interstelar

Îmbrățișați interstelar
Să ridicam tot praful de pe lună-n dansul nostru iar
Și iar și iar


Unii se pierd pe drum de la-nceput,
Alții nu se opresc și vor mai mult,
Eu de la primul zâmbet, primul zâmbet am știut;
Unii nu se desprind de trecut,
Alții trăiesc în viitor și atât,
Eu vreau doar clipa s-o trăim —- că restul e necunoscut.

Dac-ar fi s-aprindă lumea flăcări
Pentru tot ce simțim noi,
N-ar rămâne nici măcar oceane
Și nici hainele, am rămâne goi.

Trimiteți un comentariu