Sandra N - Mana ta, mama (Versuri)


Sandra N - Mana ta, mama (Versuri)
Sandra N - Mana ta, mama (Piesa Oficiala)

Refren:
Când mă uit la mâna ta mamă
Bucățică sunt din ea mamă
Și nopți albe se zăresc
În mâinile ce mă-ngrijesc
Chiar și acum după atâția ani

Când mă uit la mâna ta mamă
Vad în liniile din ea mamă
Cât de multe au patimit
ele ce m-au îngrijit
Două mâini ce m-au hrănit
m-au mângâiat


Strofa 1:
Poate te am facut sa plangi
Tot eu te am facut sa razi
Poate ca din cand in cand te am suparat
Ai stiut sa nu te frangi
Sa ai rabdare sa mă asculti
Tot pe tine te am sunat sa mi dai un sfat

Bridge:
Stiu ca te ai sacrificat
Pentru mine ai luptat
Viata ta deoparte ai lasat

Ai fost si prietena mea
nu stiu ce mama e asa
Sa se lase in urma pentru fata sa

Refren:
Când mă uit la mâna ta mamă
Bucățică sunt din ea mamă
Și nopți albe se zăresc
În mâinile ce mă-ngrijesc
Chiar și acum după atâția ani

Când mă uit la mâna ta mamă
Vad în liniile din ea mamă
Cât de multe au patimit
ele ce m-au îngrijit
Două mâini ce m-au hrănit
m-au mângâiat


Strofa 2:
Pentru mine ai luptat
Curajos ca un soldat
Ai fost tare si mereu te am admirat
Din nimic ai facut tot
Ca sa nu am griji deloc
Si sa am tot ce tu n ai putut avea

Cand ma uit in ochii tai tata
Ma vad pe mine in ei tata
Vad cum lupii te au pradat si tu nu ai renuntat
Ca un leu i ai infruntat, te am motivat

Cand te uiti in ochii mei tata
Te vezi pe tine in ei tata
Ce ai facut m ambitionat, esti exemplu de urmat
Am fost jos si mana ta m a ridicat

Cand ma uit la mana mea mama
Te vad pe tine in ea mama
M ati lasat pe acest pamant
Sa va continui si acum sunt
Sunt datoare si eu sa fac la fel

Trimiteți un comentariu