raku feat. Omar Arnaout - Calea (Versuri)


raku feat. Omar Arnaout - Calea (Versuri)
raku feat. Omar Arnaout - Calea (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1 (raku):
Înconjurat de bandiți ating ș-aprind tufe
Iau microfonu’ dau: unu - unu-doi, cad mufe
N-am loc printre semidocți, îi toc, pune-m' tu pe valoare pe rufe
Pentru frați și falși tot dau pe tavă din suflet
Tarafu' mi-l auzi, cânt cu munca-n tandem
Duc la hotar lupta, cupa-n mainstream, în underground bem
Ne-au zis infractori după ce-au jefuit să n-avem
Dreptu' la ce vrei tu, nu dai bir, ți-l iau la un semn
Pe scena lor tot ce pot să ramarc este fumu',
Sclavi halind un beef, după care doar scrumu'
Respect pentru cine-a croit poduri și drumuri,
Cei plecați de jos s-aducă banu-acasa, bancomatu', parfurmu'

Refren (Omar Arnaout):
Am tras toata viața mea
Nu m-a doborât nici vremea și nici lumea
Nu mă poate cumpăra
Calea e una și sigur nu-i minciuna

Am tras toata viața mea
Nu m-a doborât nici vremea și nici lumea
Nu mă poate cumpăra
Calea e una și sigur nu-i minciuna


Strofa 2 (raku):
Unde sfârâie plita cu clica vin, parchez
Pasez, mă demarc, mă remarci, centrezi, fentez, marchez
Cu pepita-n sită dinamită-n inamici plantez
Nu iau de la gura nimănui pita, tot pe felia mea dansez
Evit subiectu' fumat precum cartier
Când 2000 d-wannabe MCs visează că-s bombardieri
Eu aduc energie, stau pe radio ca un grănicer,
Sus datoritită Lui, ție, mie, ne vine bucurie din cer
Umplem, n-umplem, rupem.....(:*) te pup!
D-astea ușoare știi, îți dau freestyle câte vrei tu
P-aici până când o să m-ies din trup
Imping mintea să scoat-armonia din zdup

Refren (Omar Arnaout):
Am tras toata viața mea
Nu m-a doborât nici vremea și nici lumea
Nu mă poate cumpăra
Calea e una și sigur nu-i minciuna

Am tras toata viața mea
Nu m-a doborât nici vremea și nici lumea
Nu mă poate cumpăra
Calea e una și sigur nu-i minciuna

Trimiteți un comentariu