Phunk B - TATA LOR (cu Dragonu AKA 47) - (Versuri)


Phunk B - TATA LOR (cu Dragonu AKA 47) - (Versuri)
Phunk B - TATA LOR (cu Dragonu AKA 47) - (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)
Phunk B - TATA LOR (cu Dragonu AK 47) - (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1 (Phunk B):
Sunt Alfa - Omega, David - Goliat, Pompei - Cezar
Dumnezeu și Diavol
Eu sunt tot ce s-a scris și rescris că să nu știi
Vânez cu lupii, pescuiesc cu urșii
Ucid intrușii
Cu shot-uri de acid gastric
S'prea Rap pentru gustu’ vostru, prea drastic
Scriu stas strofele tari, stofă de star
Cotele înalte le dărâm iar, am stilu' praștie
Sunt descris ca maxim, fantastic, soldat
Suspect numaru' unu ca Baxter
Mafiot de școală veche ca Bugsy
Acid în viața reală, în Hip Hop bazic
Și clasic ca tactu’ beat
Sunt tot ceea ce înseamnă Rap
Tot ce a luat și a dat
Sunt motivu' pentru care unii asta fac
Însă n-o să recunoască niciodată
Io's Phunk !

Refren (Phunk B):
Eu sunt eu
Bine rău
Adevăr
Nu erou
Nu ce vrei tu
Eu sunt еu
Până mor
Adevăr
Tata lor
Sunt tata lor

Eu sunt eu
Bine rău
Adеvăr
Nu erou
Nu ce vrei tu
Eu sunt eu
Până mor
Adevăr
Tata lor
Sunt tata lor


Strofa 2 (Phunk B):
Sunt între... Mariachi și Pagliacci
Între... umple sacii cu bani și Fibonacci
Sunt ce înseamnă Givenchy pentru Donatella Versace
Sunt Hagi în '91 când a ratat la penalty
Sunt robota pentru toți iobagii
Sunt tata când îl apucă dracii
N-am sânge roman ci sânge dacic
S'diferența dintre ecran și pagini
Cox și magic
Mă vezi doar în centru sau la margini
Fumând alge
Prea chill trăind o viață danger
Fară război nu știi ce-i aia pace
Nu știi cine pleacă, cin' se întoarce
Fără să pierzi nu înveți să faci afaceri fără s'te vezi la face
Fără să încerci n-ai șanse
Fără să pleci nu înveți și viața altfel
Ai de a face cu un gangster dibace cu voce de angel
Ochii ageri, în mană o carte, în alta o lance
S'mare că ta’su lu Petru Rareș, falnic nu falic
Sunt ceea ce înseamnă Stan Lee pentru DC Comics
Prin urmare spun că

Refren (Phunk B):
Eu sunt eu
Bine rău
Adevăr
Nu erou
Nu ce vrei tu
Eu sunt еu
Până mor
Adevăr
Tata lor
Sunt tata lor

Eu sunt eu
Bine rău
Adеvăr
Nu erou
Nu ce vrei tu
Eu sunt eu
Până mor
Adevăr
Tata lor
Sunt tata lor


Strofa 3 (Dragonu AKA 47):
Tata lor Dragonașu’
Ai fugit ca lașu' când a venit kalașu’
Am vin de Bordeaux, rimez art-nouveau, let's go!
Funkuleț, te ridică ca un skunkuleț
Trădătorii de băieți să vă iau pe făcăleț
Mamă șmecheri mai sunteți
Pupați ghiulu' la sticleți
Mafioții de carton – LSD
Ești 70% apă don
Da' la cât dioxid de carbon ai în corp ești sifon
Diggidy boom boom
Ia G Funk de la tata Phunk
Se închide portbagaju’ – Trang !
Peste fraieri – Zbang !
Destul de constant și vibrant în Constanța
Strălucesc ca Zinedine Zidane
Zi de zi sunt Punk în zig zag până în Babadag – Daaa
Bag o baklava la cafea
Se aude Allah până în Cogealac, Dobrogea
Ca o geampara, ca o narghilea
Cine e Beizadea?
Ai auzit playere? Cânt ca un greiere
Da' cu două creiere, fac toamna să se sperie
Din Tomis 1 ca Ovidiu
La stihuri triplu campion multiplu
Scriu istorie ca Liviu
La rimat se vede titlul, te dai cerul lumii
Până îți iei un mare glonț în ceru' gurii

Refren (Phunk B):
Eu sunt eu
Bine rău
Adevăr
Nu erou
Nu ce vrei tu
Eu sunt еu
Până mor
Adevăr
Tata lor
Sunt tata lor

Eu sunt eu
Bine rău
Adеvăr
Nu erou
Nu ce vrei tu
Eu sunt eu
Până mor
Adevăr
Tata lor
Sunt tata lor

Trimiteți un comentariu