Phunk B - DEFAPT... (SKIT) - (Versuri)


Phunk B - DEFAPT... (SKIT) - (Versuri)
Phunk B - DEFAPT... (SKIT) - (Lyric Video)
PHUNK B - MARFA DE PRET (Album 2023)

Bag în ușă un levier
Bag în ușă un levier
Ca să fac banii de o bere
Am ajuns acasă
Mai dă-vă-n p**a noastră
Palmă peste față, pune mâna și rulează
Se votează la fel... PRL de cartier
Am un ficat ofilit și ofticat
Plămânii purpurii-gri spre negru mat
Am combinat wiskey cu Limp Biskit
Am aprins kush, am tușit tuș
Am băgat și am scos, am scos și-am băgat
Și bani și pumni și p**i... la pătrat
Obligat de capu' meu să-mi fac de cap
E complicat în capu' meu lua-me-ai capu' da' îi dau de cap
Nu te uita la fața mea făi dă-te-n mâinile mele
M-am afumat și vreau mâncare da' înainte has mo pele
Harfele tale nu prea îmi plac
Da-mi plac lacrimile tale carе's un lubrifiant
Trecutu' meu e clar cristal
Freestylе p**dar
Am lovit pe afară, prin parc, prin scară
Unde m-am aflat m-am băgat în seamă
Cu o domnișoară sau doamnă sau mamă
Vai mamă... nu mă judeca...
Am fost și eu june
Plus nu-i ușor să cucerești o bunăciune gras
S-o duci acasă pe jos sau cu’n autobuz
Și de mâncare o cafea și o țigare
Iar cafeaua de la tonomat
Țigări luate la bucată
Am pachetu' în buzunar da' mă prefac sărac
Get bitch or dry try n-am să rabd
Busta Rhymes style doar că-i Gangsta Rap
Nesărat style, bă ia stai așa style
Băiețaș style, Hip Hop style defapt
Rap de cartier, din cartier defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt
Rap romanesc marfă de preț defapt

Trimiteți un comentariu