FRAXU X CROW X NOMAD - Foame de Lup (Versuri)


FRAXU X CROW X NOMAD - Foame de Lup (Versuri)
FRAXU X CROW X NOMAD - Foame de Lup (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Strofa 1 (FRAXU):
It in the streets, in high, noaptea-i lungă și albă
Luminile orașului dezvăluie siluete, ce cad ușor pradă
Urlu la lună, ea mi-arată calea cea dreaptă,
Chiar dacă uneori pare că e întunecată
Vandalez, scandalez, pe stradă hoinăresc,
Poate că am ales, mă cheamă Aitadez,
Nu pot să mă opresc, ce să fac? N-am de ales,
Nu confunda haita de lupi cu maidanezi,
Trece haita, liniște pe stradă
O pradă în prada ridică și coada când dă de zăpadă
Soarele apune și luna răsare,
Când haita de lupi se vede în depărtare.

Refren (CROW):
Am o foame de lup, sunt gata să rup,
În chemii de lut, în haită pe străzi,
Noaptea mi-e martor, când luna ne ghidează,
De ceva timp, tot în haită pe străzi.

Strofa 2 (NOMAD):
Nu sună fanfara, când plec după para,
Urlu la lună să îmi chem brigada,
Să merg, să zgudui toată țara
Am altfel de plan, nu sunt la vânătoare
Mai ales că pai își prinde căprioare
La noi și vulpea și-o fură,
E plin de pisou, e ascuns sub cagulă, fă,
Iau la glumă, n-am timp,
Îs plin de năravuri, nu mint
Nu mă pune la încercare,
Că sunt numai plin de sânge murdar pe bling – bling
În haită mereu cu ai mei, când afară e noapte,
Lupii fug după lei, să vorbim doar după fapte
Soarele apune și luna răsare,
Când haita de lupi se vede în depărtare,
Am o foame de lup, sunt gata să rup,
În chemii de lut, în haită pe străzi!

Refren (CROW):
Am o foame de lup, sunt gata să rup,
În chemii de lut, în haită pe străzi,
Noaptea mi-e martor, când luna ne ghidează,
De ceva timp, tot în haită pe străzi.
Tot în haită pe străzi, tot în haită pe străzi.

Trimiteți un comentariu