Faust - Simplu feat. Bean MC (Versuri)


Faust - Simplu feat. Bean MC (Versuri)
Faust - Simplu feat. Bean MC (Piesa Oficiala) - (Vizualizer)
Faust - Orbite (Album 2023)

Faust:
Pictez din cord vibrații,
Le conectez la artă.
Visează doar bani alții ,
Viața mea-i mai bogată.
Iubesc făr' să mă abțin,
Țin cont de ce-mi arată,
Lipesc emoții-n pagini,
Îmi pun viața pe hartă.

Pun degetu' pe hartă
Și las toba să cadă.
Pun pași prin soare aprig
Și peste munți de zăpadă.
Viața mea n are margini,
O scriu și-i las să vadă
Cum proiectez imagini...

M-opresc o secundă să mulțumesc
Tuturor celor ce sunt lângă mine deja de ani,
S-a scurs un capitol ce rămâne întipărit
Pe viață, pe suflet, ca un tatuaj.
Mulțumesc, că mi-ați dat curaj,
Un frate se simte prin faptele sale,
Te iartă și daca greșești
Și mai presus de toate la nevoie sare,
Nu-i niciun miraj.
Dacă te sun: "alo...scuza-mă de..
No..nu-i niciun deranj..."
Mulțumesc frumos!
Mă face să văd cât sunt de norocos.
Cu unii am vorbit prea rar,
Dar cam asta-i viața, măcar
Să știți și voi că vă iubesc
Și că de pot s-ajut pe oricare,
Să-mi cereți n-ar fi necesar.
Am prea multe nume în cap
De care mi-e drag, cu care tot trag,
La care mă-ntorc de oriunde-am plecat
Și pe mulți din voi n-o să-i uit niciodată.
Am văzut destul, am trăit destule
Și stiu de la sine că și viața voastră este la fel de zbuciumată.
Suntem bărbați, ne deschidem rar,
Avem obiceiu să le cărăm singuri.
Ne-ntrebam: "ce faci? - sunt bine cu toate...Da, sunt sigur..."
Nu știu pe nimeni ce nu se lovește de obstacole, ziduri,
Știu numai că-s printre prieteni, familie și frați...simplu.

Bean MC:
Alunec prin univers,
Oare ce mai fugăresc? Oare ce mai fugăresc?
E defect profesional,
Și viața masterizez, alunec prin univers.

Îmi pare rău frate, n-am apucat să scriu pe fostul tău album,
Dar toate la timpul lor, uite, încerc să mă revanșez acum.
Sunt mândru de tine că n-ai dat pas în spate și că ți-ai văzut de drum,
Dar știi cum e viaț asta, câteodată ritmul poate fi nebun.

Trebuie să balansăm, trebuie s-ai grijă cum te miști,
Daca nu văd cutii de pizza în studio, sincer, îmi fac griji.
Trebuie să balansăm, trebuie s-ai grijă cum te miști,
Daca nu văd cutii de pizza în studio, sincer, îmi fac griji.

Nu e onoare printre hoți, vorba s-ajungă la nepoți,
Nu e onoare printre hoți, mereu pe minus, oricum socoți.
Și viața masterizez, nu-s făcut să investesc,
Sunt făcut să meșteresc, lăsați-mă să muncesc.

Lăsați-mă să muncesc, n-am timp să comercializez,
Muzica ce o iubesc - o fac până îmbătrânesc.
Mulțumesc pentru mulțumesc, pentru mulțumesc.
Mulțumesc pentur mulțumesc, pentru mulțumesc.

Trimiteți un comentariu