Emilian - Alina-ma (Versuri)


Emilian - Alina-ma (Versuri)
Emilian - Alina-ma (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)
Emilian - Alina-ma (Karaoke Version)
Emilian - Alina-ma (1 Hour Version)

Speciala..
Senzuala..
Ochii tai ma omoara incet, incet, dar sigur
Stii si cu gatitu’
Imi faci doar zile fripte, dar uneori mai facem si cu schimbu’

Alinaaa-ma, alinaaa-ma tot tu
Fato’, tu-mi esti destul
Alinaaa-ma, alinaaa-ma tot tu
Nu-mi trebe alta, tu esti totul (x2)

De ce o faci asa tot timpu’ pe nebuna
Cand iti scriu, imi dai cu seen pe whatsapp
Ma faci sa ma gandesc numai la tine intr-una
Ma faci sa imi fac o mie de filme in cap

Ce-mi faci tu, de ajung sa spun...

Alinaaa-ma, alinaaa-ma tot tu
Fato’, tu-mi esti destul
Alinaaa-ma, alinaaa-ma tot tu
Nu-mi trebe alta, tu esti totul (x2)

Alina-ma, alinaaa-ma tot tu
Fato’, tu-mi esti destul
Alinaaa-ma, alinaaa-ma tot tu
Nu-mi trebe alta, tu esti totulll (x2)

Trimiteți un comentariu