Subcarpati - Cine Aude Gura Mea (Versuri)


Subcarpati - Cine Aude Gura Mea (Versuri)
Subcarpati - Cine Aude Gura Mea (Videoclip Oficial) - (4K Ultra HD)

Cine aude gura mea
Lasă vinu și nu-l bea
Cine aude glasu meu
Lasă vinu în făgădău

Noaptea vine, doina-i lungă
Lasă sufletul să plângă
Foaie verde flori de soc măi
Tot am zîs, am zîs cu foc
Cine știe a cânta mă
Ușor îi trece viața
Și eu știu a cânta bine
Când am lume lângă mine

Cine aude gura mea
Cine aude glasul meu

Cine aude gura mea se așează lângă foc ușor și ascultă
Se vede după față noastră, drumul nu e scurt,mai adăugam o cută
2000 de km ca să mergi drept cu capu, nu să mergi pe burtă
2000 de km mâna pe scut, Valea Voltului e vale abruptă
Haide să cinstim o sticlă, pune te rog două pahare
Și varsă puțin pe pământ că așa e la români când inima ne doare
Cine aude gura mea se așează lângă foc și ascultă
Puțin din sufletu meu, dacă ți-a plăcut acum salută

Cine aude gura mea
Cine aude glasul meu

Cine aude gura mea
Lasă vinu și nu-l bea
Cine aude glasu meu
Lasă vinu în făgădău

Trimiteți un comentariu