Gaz pe Foc - De ce (Remake) - (Versuri)


Gaz pe Foc - De ce (Remake) - (Versuri)
Gaz pe Foc - De ce (Remake) - (Visualizer)

Strofa 1:
Iti amintești atunci când ne iubeam
Tu nu stii cat te visam
Drumul meu mereu ducea la tine
Nopțile erau doar pentru noi
Pentru prima oară, oară
O iubire atât de rară, rară

Pre-Refren:
De ce sa simt doar eu cum taie dorul-n piele mea
Trăind doar cu amintirea ta


Refren:
De ce?
De ce ai plecat din viața mea?
Nu te-ai gândit ce lași în urma ta
De ce?
De ce ai plecat din viața mea?
Ai plecat,
Ai uitat, pentru ce

Strofa 2:
Iti amintesti de prima seara
Aveai gust de vara
Acum sufletul mi-e iarna cu tine
Visele ți le dădeam mereu
Toate pentru tine
Erai langa mine, mine

Pre-Refren:
De ce sa simt doar eu cum taie dorul-n piele mea
Trăind doar cu amintirea ta


Refren:
De ce?
De ce ai plecat din viața mea?
Nu te-ai gândit ce lași în urma ta
De ce?
De ce ai plecat din viața mea?
Ai plecat,
Ai uitat, pentru ce

De ce sa simt doar eu
Cum taie dorul tău în pielea mea


De ce?
De ce ai plecat din viața mea?
Nu te-ai gândit ce lași în urma ta
De ce?
De ce ai plecat din viața mea?
Ai plecat,
Ai uitat, pentru ce

Trimiteți un comentariu