Faust - Vraji (Versuri)


Faust - Vraji (Versuri)
Faust - Vraji (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust - Orbite (Album 2023)

Refren:
Am iubit destul,
Nu prea știu s-o spun,
Nu m-arăt de fel,
Multe nu merită oricum.
Uite, spun ce simt acum,
Mi-am strâns viața-n pumni,
Nu mă mai întorc...

Strofa 1:
Unde sunt, ce fac,
Știu de unde vin,
Gându-i la ceva
Ce ne-a apropiat
Total din senin,
M-a făcut să simt,
Dar să văd în timp
C-am fugit de mine.
Vreau să mai stau puțin,
Las să treacă zile,
Parcă trece un anotimp,
Încă simt fiori pe sire.
Mi-amintesc ce-a fost,
Cum m-a rupt de tot,
Răni deschise-n cord,
Nu vedeam ieșire.
Mulțumesc că pot
Doamne să-mi revin,
Să trăiesc ce scriu,
Mă bucur de mine.
Mi-ai scos fire albe,
C-aveai sufletu negru.
Râd acum,
Vedeam cu alți ochi,
Nu erau ai mei,
Dubioase treburi, dar
Sunt un om norocos,
Am rămas integru,
Chit că puteam
Să mă pierd total,
Conta ce simțeam,
Nu credeam în reguli, dar
M-a făcut puternic
Și mai sigur pe mine,
Uneori mă port nemernic
Din fapte și privire,
Gen, dacă mă enervez...
Surorile tale au pus-o.
Nu mai cred în nimeni,
Nici dacă-s pe bune sau se prefac
Atunci când le-apucă plânsu'.
Inima asta mi am strâns-o,
Poa' să-și dea toți cu presupusul,
Știi unde mă doare de păreri
Că n-au trecut ei prin tot ce-am trecut,
Ăsta-i produsu' tău.
Și știm care-i plusu' tău,
Privirea și râsu' tău,
Am învățat cursu' tău,
Pulsu' meu de mult timp n-a mai bătut după pulsu' tău,
Dar am iubit destul,
Nu prea știu s-o spun,
Nu m-arăt de fel...

Refren:
Am iubit destul,
Nu prea știu s-o spun,
Nu m-arăt de fel,
Multe nu merită oricum.
Uite, spun ce simt acum,
Mi-am strâns viața-n pumni,
Nu mă mai întorc...

Strofa 2:
Scriu asta de parcă contează,
Sau poate urechea ta aude,
De parcă mi-ai spune să ne-mpacam,
Parcă raspunsul n-ar fi tot "hai du-te".
Îți doresc tot binele, sincer, dar
Nu-mi place de tine ca om,
Nu mă mai las cucerit cu ce nimicuri
M-animai, fugeam după Jerry că Tom.
Dar te-am simțit până-n atomi,
O scriu să nu rămân dator,
Mă făceam mai înțeles vorbind
Cu pereți sau niște cutii de carton
Și piesa asta ți-o fac cadou,
Aș zice că mă simt ca nou,
Dar nu prea mint de fel, sunt teafăr doar,
De-aia te feresc oricum de tot ce-ar fi mai rău.
Că-s genu' de om ce nu uită,
Și rămân și părțile bune,
Mulțumesc că m-ai făcut să-nțeleg
Cine sunt, ce-mi doresc, care mi-e scopu' pe lume.
Și lumea să radă dacă vrea,
Că ce simt, zic total pe față și fără să rumeg,
Cum știi și tu sigur că-i vorba de tine doar
Și că nu trebuie nici să dau vreun nume și...
O să pun stop aici, c-ajunge și-s sătul,
Știu bine ce-am simțit,
Ce simt și de ce-o zic,
Dacă mă-ntrebi, vezi tu?

Pre-Refren:
Am iubit destul,
Nu prea știu s-o spun,
Nu m-arăt de fel...

Refren:
Am iubit destul,
Nu prea știu s-o spun,
Nu m-arăt de fel,
Multe nu merită oricum.

Uite, spun ce simt acum,
Mi-am strâns viața-n pumni,
Nu mă mai întorc...
Îți urez drum bun

Trimiteți un comentariu