Faust - Potential feat. Infinitu', NU' x DJ NASA (Versuri)


Faust - Potential feat. Infinitu', NU' x DJ NASA (Versuri)
Faust - Potential feat. Infinitu', NU' x DJ NASA (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust - Orbite (Album 2023)

Intro:
Fac bani sau fuck money,
Sparg bani pe skunk, mami.
Funk-rap, flow balcanic....

Strofa 1:
Potențial MC
Potențialu' mi-l ating, când scriu pe zi 3 piese - 'mi pare simplu.
Esențial să fac ce simt, că dacă-mi spui
Să muncesc la cămașă și cravată, mă sinucid sigur.
Nu știu ce vor alții,
Hip hopu' ăsta-mi curge zi de zi prin instalații
Și-l împart cu frații, scot din cap ecuații,
Le desfac în fracții, sar din pat și-n fracțiuni de secundă
Încep și mă amplific la maxim.
Secat de vise, ca o tarfă beată-n taxi,
Sunt un om de rând, sătul de impozite și taxe,
Animal de rasă și viața-i malpraxis,
Fixez orizontu', să țin linia de plutire între axe.
Sunt oldschool ca Das E-FX,
N-am visat să mă plimb în vreun Merț,
Nici să mă scald în bani ce-o să-i scot din comerț, pe bune.
Când pe real pui preț, prin lecții treci, le-nveți,
De-asta aleg să stau lângă fam, doar printre bagabonți isteți.
Sălbatic ca un porc mistreț,
Scot colți, dar tot ei m-ajută, sincer și să mă feresc de zdrențe.
De crezi în tine, viața multe o să te-nvețe,
Când potențialu-i mare și muzica asta-i protecție.

Refren:
Îmi țin atenția pe potențial
Bază-n tot ce fac, dau tot prin existența mea.
Îmi țin atenția pe potențial
Bază-n tot ce fac, dau tot prin existența mea.

Strofa 2:
Scriu
Ceva gri de toamnă, ca orașu-n care respir,
Am potențialul să-i distrug, să-i inspir, să-i instig la chestii.
Modu' în care descriu, totu-i doar un test, știu,
Karma-mi pictează nanometric mersu',
Înțeleg deplin sensul universului.
Doar labagiii nu ne înghit, blocați în timp
Și cad striviți sub greutatea versului.
Fac salturi quantice ca Marci, martir,
Legendă cosmică, ca Anunaki - dintr-un alt timp.
Un alt film, un alt timbru - vocal focalizez doar Infinitu'
Redau proporții ca un 3D printer,
Când vin, agit lumea-n incintă, practic,
Exercit potențial, neexploarat ca cercul arctic.
V-am zis - o mie de vorbe nu fac un ban,
E de ajuns doar una să-ți producă, cât să cumperi luna.
Am lumea la picioare, galaxia-n palmă,
Spiritu ăsta mare, nimic n-o să ne omoare potențialul.

Refren:
Îmi țin atenția pe potențial,
Pe cât se poate de underground, mă manifest în repu' asta.
Îmi țin atenția pe potențial,
Perfecționez un stil original și mă mențin real.

Strofa 3:
Mă lovește scrisul rar,
Azi fără suflet mâine plin de bani țigan.
Peste tot cu geamantan, viața mea amalgam amar,
Am acumulat atât de multe, noroc de potențial.
Pe un beat demențial, cresc exponențial
Pun căștile și-o iau la pas prin muncii, văd priviri banale.
De vreau îi scot pe fraierii ăștia din sandale
Da n-am timp de oprit sau judecat, tre să fac parale.
Paralel des că-i văd pe unii cum cerșesc
Și jur că nu mă atinge nimic viață, parcă putrezesc
Potentialule muncesc,
Da vezi că m-ai făcut să nu mai fiu înstare sa empatizez și-mi ies
Din fire des ca un bipolar stresat de proastă
Potențialule mă ții prea mult plecat de acasă
N-am scris de ceva timp că n-am simțit și am mintea varză
Mi-e și dar, mi-e și blestem potențial o groază

Refren:
Îmi țin atenția pe potențial,
Fie ca sunt lefter, fie ca sunt plin de bani, wagwan
Îmi țin atenția pe potențial,
In zile fara soare, ascult safe fam.

Trimiteți un comentariu