Faust - NANI (Versuri)


Faust - NANI (Versuri)
Faust - NANI (Piesa Oficiala) - (Visualizer)
Faust - Orbite (Album 2023)

Strofa 1:
Încă mă vindecă toba când spintecă,
Nu mă poți vinde, că-s setat pe lirică,
Însetat cuvinte călăuzesc pe bit
Că-mi lasă grimase pe mimică.

Minte-mi deschide cărări,
Se desprinde de corp, că n-am limită,
Stilu' ni-l imită-n linii toți cei ce n-au daru'
Că dacă n-au primit, nici n-au ce să trimită.

Liber ca pasărea cerului, desfac aripile, zbor peste gânduri,
Sunt lider și-n pasă rea și-n pasă bună și prin vânt puternic, tot îmi iau avantu'.
Cer universului ce tre' să-mi dea, apoi dau înapoi fix când îmi vine rându',
Nu stau lângă oameni ce-au capu în beznă sau n-au sub picioare pamantu'.

Să facă NANI - ca japonezii, you know what I mean?
Cuceresc cu ce le dau că toc la versuri crâncen, să-și facă și cruce, amin!
Dau maxim, să cadă greu, s-audă tot ce-am de zis și dacă au volumu la minim,
De la pol la polu opus dau pe bandă sentiment curat pentru toți să le-ajungă la inimi

Refren:
Gimme the mic,
Chimic erup peste-un ridddim pe vibe,
Chinui un gimmick, când nimic nu i limitat
Lumea mea-i lumea luminii din live.

Zbor cu viteza luminii, pun feeling în filmu meu
Zilnic când mixez un grai
Fie că finisez liric sau ritmic un Hip-Hop drag,
un Drum n Bass sau un Grime.

Strofa 2:
Plaja mea plină să fie, de parcă suntem de 1 Mai,
Vraja mea lină să-nvie la nici o bătaie de tobă, peste orice picior de plai,
Frații să știe clar și să respecte respectu', c-onoarea e ruptă din răi
Și-alții să fugă de bitches și chiciuri, să strige când m-am pus cu biciu' pe cai.

Că n-am timp de minciuni, redau realitate cu cap din capriciu,
N-am niciun motiv să mă schimb dacă muzica-i viciu' ce mă face zilnic să trag,
Nu-mi explici un-de sunt, nici unde voi fi

Mâine și nici peste-un an, că n-ai de-unde să știi,
Clar n-o s-ajung vreun exemplu bun de dat la știri,
Dar poate c-am un plan făcut ce-mi da fiori pe sire

Și de n-am parte de confort sau de-alinare,
Până nu mă lovește unde mă doare mai tare,
Pune-mă doar cu planșa-n față, să redau culoare,
O să mă bag cu totu-n asta orice-mi stă în cale.

O să le dau curat cu-un alt debit, să-ndrept coloane,
Dacă-s cot la cot cu frații mei, nu-mi dau târcoale
Oameni falși, că-n general viața trebuie să ne separe,
Nu-s cu nimeni din cei ce-au inima goală, sau mințile goale.

Refren:
Gimme the mic,
Chimic erup peste-un ridddim pe vibe,
Chinui un gimmick, când nimic nu i limitat
Lumea mea-i lumea luminii din live.

Zbor cu viteza luminii, pun feeling în filmu meu
Zilnic când mixez un grai
Fie că finisez liric sau ritmic un Hip-Hop drag,
un Drum n Bass sau un Grime.

Trimiteți un comentariu